Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Jamaica

  21-11-2008 10:14:56
Hallo iedereen

Wij trouwen op 13/06/2009 en zouden heel erg graag op huwelijksreis naar Jamaica gaan.
Wanneer zouden we dit dan best vastleggen? (ben nog niet naar reisbureau geweest)
Is er al iemand geweest die me een mooi hotel kan aanraden?

Groetjes
Petra

Petra
13-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1083


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik21-11-2008 12:28:26

Hoi Petra,

Wij zijn twee jar geleden in september naar Jamaica geweest en verbleven in clubhotel Riu Ocho Rios.
Een prachtig hotel, maar wel zeer groot.
Het is het grootste van Jamaica naar t schijnt.
Toen wij er waren was het niet volgeboekt, dus hadden wij geen last van teveel mensen.

Jamaica zelf is een mooi land en uiteraard zijn ze daar gek van Bob Marley...
Moet wel zeggen dat de Amerikaanse invloed er duidelijk te voelen is.
BVB het hotel was all-in en de amerikanen staan daar te zwaaien met hun dollars om fooien te geven. Wij europeanen zijn eerder geneigd later op de vakantie een fooi te geven.
De helft van het personeel gaat achter de dollars van de amerikanen en de andere helft begrijpt het verschil.
Wil het nu niet zo categoriek voorstellen, maar anders wordt dat hier een epistel van 10 blz ;-)

Moesten jullie nog twijfelen : dominicaanse republiek is ook de moeite.
Qua natuur en eiland minder dan jamaica, maar de vriendelijk is onbetaalbaar !!

Waar jullie ook gaan, geniet er met volle teugen van !!!!



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-11-2008 22:25:47

Hey Petra,

Ik ben een kleine maand geleden op studiereis geweest naar Jamaica, wat ik persoonlijk zéér leuke hotels vond zijn volgend:
Bahia Principe
Couples resort
Riu Ocho Rios

Je kan nu al boeken, dan geniet je van de grootste vroegboekkortingen!

Als je meer info wil of een prijsberekening:
travelangelke@yahoo.com

groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-11-2008 11:28:59

Wij zijn ook op huwelijksreis vertrokken naar Jamaica. Wij hadden de RIU Negil genomen. Een droomplaatje !
Als je nog tips wenst, laat het maar weten.
x
PS: in Couples Resort gaan ze totally nude...ik ben nu ook niet bepaald verlegen maar had nu echt geen zin om heel den dag een strand van Bredene te zien.
x



Petra
13-6-2009
 Meld misbruik28-11-2008 14:35:42

:-) ik ook niet echt
Bedankt voor jullie reactie!

Groetjes
Petra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums