Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis?Canarische Eilanden? Djerba?

  21-11-2008 8:11:59
Hey,

Wij trouwen 4 april en zijn al volop aan het kijken voor onze huwelijksreis...
We bezochten al verschillende reisbureaus. Daar kwamen volgende bestemmingen aan bod: Canarische eilanden, Djerba, Egypte. Iemand van jullie aanbevelingen voor/ervaringen voor één van deze bestemmingen?
Alvast bedankt!
Valerie



Valerie
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1317


Liese
9-5-2009
 Meld misbruik21-11-2008 8:23:00

Hoi Valerie,

we zijn twee jaar geleden in Fuerteventura geweest en dat is écht prachtig, de mooiste stranden die ik (tot nu toe) heb gezien! Er staan enkele foto's op onze trouwsite: jurgenenliese.bruiloftsite.nl, maar als je wil kan ik je ook nog wat foto's mailen.

Groetjes en veel succes!

Liese
09/05/2009



s
1-6-2007
 Meld misbruik21-11-2008 11:21:17

Ik weet niet wat voor een vakantie jullie graag willen, maar ik vind Djerba geen aanrader. Tenzij je er een zon-zee-strand vakantie van wil maken en je hotel bijna niet wil buiten komen.
Op Djerba kan je wel wat dingen gaan bezoeken, maar da's beperkt en vooral erg toeristisch. Heel veel stranden zijn prive-stranden van Hotels, dus gezellig langs de kust wandelen is ook beperkt. Fietsen of wandelen is er niet meteen heel aangenaam. Het landschap heb je snel gezien.
Enfin, totaal mijn ding niet, maar ik doe graag dingen (die niet te toeristisch zijn) en wil graag het land proeven en beleven. Djerba is vooral goed voor een luilekker vakantie.

(mijn mening, eh)



Sophie

 Meld misbruik21-11-2008 12:15:56

Hey Valerie

Wij zijn deze zomer naar djerba geweest.
Ik vond dit echter zeker niet de moeite. Het is zoals 's' hieronder vertelt. In het hotel is het allemaal de moeite hoor, het landschap op bepaalde stukken ook. maar zonder overdrijven, het ligt er vol van afval op straat. Er is niets in de buurt te doen, verkopers zijn nog opdringeriger dan in turkije.

Ik dacht dat dit een mooie bestemming was maar had me daar zwaar aan mispakt. Enkel op het strand liggen is daar de moeite


groetjes
Sophie



Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik21-11-2008 21:31:22

Hey Valerie,

Ik moet de collega bruidjes gelijk geven, er is niet veel te zien in Djerba.
Als je een goedkopere vakantie wil met veel zon, maar toch bezienswaardigheden kan je kiezen voor Tunesie.
Ik ben daar al drie keer geweest en er is veel meer te zien dan in Djerba.
Vooral Port el Kantaoui is zeer mooi. Het heeft een eigen haven (zeer romantisch) en je kan met de taxi naar Sousse (grote stad).
Vooral de Riu hotels zijn daar goed.
Je moet daar wel minstens een 4*hotel nemen.

Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Wendy
16 mei 2009



Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik21-11-2008 23:28:48

Helaba,

Ik ben ook eens naar Djerba geweest, en ook wij zouden daar zeker niet meer terug naartoe gaan. Er was daar enorm veel wind, en ze zeiden dat dit normaal was...

Ik ben wel nog een redelijke zon-zee-strand ganger, en in dat geval kan ik je zeker Gran Canaria aanraden. Je kan daar ook wel eens met een jeep in de bergen gaan ter afwisseling, maar echt veel cultuur valt er ook niet te beleven. Er zijn wel leuke stadjes, met winkeltjes en terrasjes en zo, heel gezellig allemaal.
Een absolute aanrader is het RIU clubhotel Gran Canaria! All in, superdeluxe!

Veel succes!! xx



Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik22-11-2008 13:54:08

hallo, ik zou me hier graag richten tot lieve omdat wij denken om voor ons huwelijksreis volgend jaar naar het riu gran canaria hotel te gaan met onze kindjes,bent je daar geweest? Enzoja is het daar echt zo goed als ze zeggen en is er daar een strand aan het hotel want nergens zie je die?groetjes sabrina



kim
10-7-2009
 Meld misbruik23-11-2008 17:07:42

wij trouwen op 10-07-09 en gaan op huwelijksreis naar djerba



K

 Meld misbruik23-11-2008 23:03:09

Hey

Wilde even laten weten dat wij enkele jaren geleden op vakantie gingen nr Lanzarote. Ik vermoed dat we gewoon pech hadden met het weer maar ik kan het je alvast niet aanraden. Ongelooflijk toeristisch en enkel een zwart vulkaanlandschap. Op de koop toe hadden we de ganse week slecht weer ... Er zijn zoveel mooier plekjes waar je naartoe kan. Ik ben twee maanden geleden in El Gouna (Egypte) geweest en dat kan ik je wel aanraden! We hadden wel een supergoed hotel uitgekozen met all in (alhoewel we dat in Lanz. ook hadden, toch was het daar tegengevallen ...)
Geniet van je reis, welke bestemming je ook kiest!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums