Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof ter mude???

  19-11-2008 21:11:12
Hallo

Iemand ervaring met Hof ter mude in Knokke?

Groetjes

SVEN
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 937


dierk

 Meld misbruik19-11-2008 21:32:41

Beste Sven,

Wij komen er regelamtig,is geleden van vorige zaterdag...prachtige zalen..enorm vriendelijk personeel...eten is enorm lekker en meer dan ruim voldoende..ze houden van stiptheid en je bent er geen nummer..Ik zou niet twijfelen...trouwens prachtige tuin...Mvg Dierk Van Paemelen, www.studiohappymusic.be



Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik19-11-2008 22:10:43

Hey Sven!

Wij zijn al 2 keer naar een huwelijksfeest van vrienden geweest daar. En echt alles is tot in de puntjes verzorgd!!!
Superlekker, luxueuze inrichting en prachtige tuin. En daarbovenop zéér professioneel personeel.

Jammer genoeg zijn ze zeer snel bezet.
Wij hadden geïnformeerd om ons feest daar ook te laten doorgaan (17/07/2010) en ze zijn dus al volzet. Pech gehad.

Hopelijk hebben jullie meer succes...

Grts,
Natalie



Nathalie

 Meld misbruik20-11-2008 10:06:43

Beste Sven,

Ik ben Nathalie Meirezonne en fotograaf.
Hof Ter Mude is al een aantal keer de feestzaal geweest waar ik naartoe moest.

Het is er echt toppie !!

Groetjes
Nathalie Meirezonne
www.fotomeirezonne.be



Sophie

 Meld misbruik20-11-2008 12:50:03

Dag Sven,

wij trouwen in Hof Ter Mude,

Dit jaar ben ik er al voor 3 verschillende gelegenheden geweest.
Het is er altijd uitstekend. Het eten lekker, personeel professioneel en vriendelijk.
Zeer mooie zalen ... zie hun site.

Wel vroeg reserveren.

Groetjes Sophie

31/10/2009



Thierry

 Meld misbruik20-11-2008 15:04:51

---


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...