Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

website aangevuld!!

  4-7-2005 13:24:27
Hallo iedereen! Een tijdje geleden zijn we van start gegaan met onze huwelijks-website. Deze begint nu meer en meer vorm te krijgen, dus als je benieuwd bent naar onze voorbereidingen voor ons huwelijk van 10 september 2005, kijk dan eens op http://users.poink.be/Ruth-Tom

Groetjes,

Ruth & Tom
10 september 2005

Ruth
10-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1077


kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik4-7-2005 13:49:20

Hey Ruth,

ben net even een kijkje gaan nemen en jullie site ziet er heel leuk uit.

Ook wij zijn sinds kort met een site begonnen, dus mocht je even wille gaan kijken ... http://users.telenet.be/kathleen-dimi

groetjes
kathleen
03.12.05



Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik4-7-2005 19:00:19

Hallo Ruth en Tom

Ik keek even op jullie site en zag dat je sprak van Kasterhof.

Is dit Kasterhof in Tiegem??

Wij zijn namelijk van Kluisbergen en trouwen ongeveer een maand later nl 8 oktober 2005.

Groeten,

Pat



Nathalie
8-10-2005
 Meld misbruik5-7-2005 7:31:19

Hey Ruth !!

keigrappig !! Ik heb net op je website gaan kijken en was aangenaam verbaasd de foto's te zien ! 't is hier Nathalie van in Leuven op kot (recht tegenover de Kris zijn kot). Leuk te horen dat je gaat trouwen !! Ik ook trouwens, een jaartje later dit jaar, namelijk op 8 oktober !

groetjes en misschien tot mails ?

Nathalie



Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik5-7-2005 10:00:32

Hallo!

Pat: Ja wij trouwen in Feestzaal Kasterhof te Kaster (naast Tiegem), ga je daar ook trouwen misschien????? Das supertoevallig dan!! Leuk!

Nathalie: zoooooo leuk dat je me via deze weg opnieuw tegenkomt!! Echt waar inderdaad grappig!! Jij hebt toevallig nog geen website waar ik alles kan volgen ;-) Trouw je op 8 oktober 2006 dan??

Groetjes,

Ruth



Nathalie
8-10-2005
 Meld misbruik6-7-2005 12:43:18

oeps, een foutje in mijn berichtje neen geen jaartje later, maar een maandje later 8 oktober 2005. en nee wij hebben nog geen website waarop je alles kan volgen, ;-)

als je wil, kan je me altijd mailen;
nathalie.nuelant@pandora.be

groetjes



Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik6-7-2005 12:52:25

Hallo Ruth

Neen wij trouwen in de Koetse in Kluisbergen, dat zul je ook wel kennen waarschijnlijk.

Nathalie : ik ken je wel niet maar we hebben dzelfde trouwdatum 8 oktober dus zullen we ook eens aan jullie denken dan


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...