Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwbeurzen

  17-11-2008 19:19:41
Heeft er iemand goeie ervaringen met trouwbeurzen. Is dit de moeite om naar toe te gaan?
Jeroen

Meeussen

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1457


Adelina
15-5-2010
 Meld misbruik17-11-2008 19:31:16

hoi
trouwbeurzen zijn echt de moeite waard. mijn broer is laatst getrouwd en bij de trouwbeurs kan je prijzen winnen. en ze vragen u ook veel formuliertjes in te vullen. hij heeft kortingsbonnen ontvangen wat samen de waarde hadden van 500 euro voor bruidskleding bij bruidswinkel koonings. dus het was echt de moeite waard.

veel succes



Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik17-11-2008 19:44:45

Hoi Jeroen

Wij zijn onlangs naar de trouwbeurs te Wieze geweest. Wij hebben toch enkele leuke ideetjes gezien in verband met de bedankingen en menu's. Voor de rest hebben wij niet veel ontdekt omdat wij toch al veel hadden geregeld. Wanneer je nog niet ver staat in het regelen van jullie bruiloft zou ik toch aanraden om eens een bezoekje te brengen aan een beurs. Het is nooit verloren tijd! Veel succes



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik17-11-2008 21:59:35

Ja zeker eens doen. Dan voel je je zo al een dagje echt 'bruid' :-) Iedereen is vriendelijk en vraagt wanneer het is en zegt dan proficiat... Ik weet ook wel dat die alleen maar willen verkopen maar toch, geeft een goed gevoel :-)
Ik vond het interessant om al wat bruidsjurken van de nieuwe collectie te zien (zijn in antwerpen geweest, in oktober) en we hebben een hele toffe fotograaf leren kennen die we anders nooit ontmoet zouden hebben. Dus zeker eens interessant om ideetjes op te doen.

Veel plezier!



Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik18-11-2008 9:16:46

Het is vooral nuttig als je nog niet veel hebt geregeld of weet hoe je het zal regelen. Het is leuk om te doen, en wie weet win je nog iets.
Wij zijn in oktober in Brussel geweest en daar kostte een toegangskaart 10 euro. Dat vind ik wel een beetje veel voor een handvol handelaars. Meestal zijn er voor trouwers kortingskaarten op de site of in magazines...



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik18-11-2008 13:35:41

Een trouwbeurs vind ik nogal geldklopperij.
Een beetje overroepen ook, maar zeker interessant als je nog bijna niets concreets hebt en ideeën wil opdoen.

Ik vond het leuk om bepaalde dingen te leren kennen die ik anders nooit zou geweten hebben, maar het is zoals op een markt hé. Ze spreken u continu aan en daar kan ik niet goed tegen :-)



Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik18-11-2008 14:29:16

Hey,

We zijn vorig jaar naar de trouwbeurs in gent (Expo) geweest. We hadden nog niks, behalve de zaal en hebben toch heel wat leuke id opgedaan; vooral met betrekking tot het nemen van foto's. Je kan op verschillende plaatsen je email opgeven waarna ze je contacteren als er een opendeurdag is. De adresjes zijn best leuk, maar toch heb k meer gehaald op dit forum (dj, ringen,...). Ze geven je ook vaak raad hoelang je iets op voorhand moet vastleggen (soms toch verbazingwekkend). Ik vond het wel leuk om eens in rond te lopen.



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik18-11-2008 15:27:25

hey jeroen,

we zijn onlangs naar de trouwbeurs in wieze geweest. leuke ideetjes opgedaan voor drukwerk en een toffe fotograaf tegengekomen. de trouwbeurs in gent is groter dan die in wieze en meer de moeite. nog meer ideetjes :-)
ga er zeker eens naartoe, ge kunt er niets mee verliezen!



Lindsey
1-5-2009
 Meld misbruik18-11-2008 18:13:07

Hey Jeroen,

Ik ben naar 2 huwelijksbeurzen geweest, ééntje in Antwerpen en één in Brussel. Persoonlijk vind ik de handelaars die erop staan een beetje te mainstream en vaak ook duurder (het zijn die, die zo'n plaats kunnen betalen hé). Aan de andere kant heb ik één adresje gevonden op de beurs van Brussel waar ik anders nooit bij geraakt zou zijn en die voor ons écht wel de ideale persoon is. (Flora Caluz, die bruidboeketten en decoratie doet).

Als je niets té speciaal zoekt, vind je er zeker wel veel info. Zoals al gezegd zeker als je nog niet veel geregeld hebt. Anders... tja dan is het een beetje bezigheidstherapie...

Toch veel plezier!

Lindsey



reinhilda

 Meld misbruik20-11-2008 11:44:47

Op de trouwbeurzen staan alleen mensen welke beroepsmatig met hun produkt bezig zijn. Hier koop je kwaliteit en zij zijn vaak ook uniek in hun soort. Voor speciale dingen en kwaliteit moet je op de beurs zijn. Niemand zal U tot iets dwingen, maar zorg dat je hier en daar een babbeltje gaat doen en dan zul je merken dat je waar krijgt voor je geld.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...