Terug naar overzicht
Ik kan je Elke van Looks of Versailles aanraden.. Ze komt ook aan huis en is erg professioneel!!Ze staat hier op de site met haar gegevens!En anders even googlen ofzo.LiefsSofie
In Wevelgem, La coupe. hun website en gegevens www.lacoupe.be Ik had het adres gekregen van een ander bruidje op iktrouw.org en ben er zelf ook geweest en iedereen vond mijn haar schitterend. GroetjesInge 27/09/08
Zoals Sofie, ik kan ook zeker Elke van Looks of Versailles aanraden. Zij is super.Griet
Wij wonen in Zwevegem. ik ben ook op zoek gegaan naar goede kapster (die gewoon is van haar op te steken voor trouw) en een goede schminkster.zelf heb ik zelden make-up aan, dus wilde ik een natuurlijke look!wel, zaterdag moesten we naar een trouw van een neef, dus dit was mijn kans voor een proefkapsel en proef make-up! en ewel, ik kan zeggen ik was zeeeer tevreden van de resultaten!kapster: Sabine in Deerlijk (aan de kerk). ze werken er met 5 kapsters en eentje doet altijd de trouwkapsels. ze hebben veel boeken en ik mocht kiezen. ik was zeer tevreden over het resultaat.Make-up: door Pico Bello, schoonheidsinstituut achter de kerk in Vichte. ik vroeg naturel, en ik kreeg super resultaat. ik zag er heel naturel uit, maar al mijn onzuiverheden waren prachtig weggewerkt. mijn ogen waren ook zeer mooi gedaan.kortom, voor mij liggen ze al vast voor onze trouw (6/02/09). ik ben zeer blij dat ik een proefje liet doen, zo ben ik superzeker voor de dag zelf.veel succes ermee! groetjes, herlinde
Hey,Enorm bedankt voor jullie reacties!! Zal zeker eens vermelde kappers/make-uppers (?!?) bekijken groetjesNella
hey Nella,Ik wil je zeker helpen..Dorina@xplore.beGroetjes Dorina
Hoeveel geven jullie gemiddeld uit aan een shminkster voor je trouwdag?Groetjes, Nikita