Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd

  4-7-2005 9:49:55
Hallo Iedereen,
Zaterdag was het onze grote dag. Het was gewoon onvergetelijk!!!!
We hebben geen regen gehad en de temperatuur was voor ons perfect!!!
Een goede raad voor iedereen 'probeer er van te genieten'. Het stadhuis dat duurt maar een 15-tal minuutjes en de kerkdienst 1u15. De kerkdienst is wel super emotioneel!!! Dus zorg ervoor dat jouw toekomstige voldoende zakdoekjes heeft voorzien! Ik kan het nog altijd niet geloven maar ik heb zelf een tekst voorgelezen om onze ouders te bedanken. Voor alle zekerheid waren we toch met z'n tweetjes naar de micro gegaan zodat hij altijd kon overpakken als het te moeilijk voor me werd.
Na de kerkdienst zijn we dan de foto's gaan nemen. We hadden een supertoffe fotograaf en dit is echt een moment waar je eens met je tweetjes van kan genieten. Daarna ging het richting de feestzaal voor receptie en avondfeest. We hadden ervoor gekozen om al heel snel aan onze toer rond de verschillende tafels te beginnen. In totaal waren er 12 tafels en we wilden hier ook niet onze ganse avond aan besteden. Tegen het einde van de maaltijd waren we bij iedereen langsgegaan en konden we dus ons volledig laten gaan...
Na de openingdans heeft mijn tante mijn sleep omhoog genaaid en heb ik eigenlijk de ganse nacht op de dansvloer gestaan. Op het einde zelfs op blote voeten. Ik denk dan we rond 5.30 uur thuis waren maar ik had helemaal nog geen zin om mijn kleedje uit te doen. Dus heb ik nog mooi alle bloemetjes neergezet en hebben we nog samen alle kaartjes doorgenomen.
Toen ik zondag wakker werd heb ik dadelijk naar mijn trouwring gekeken omdat ik dacht dat het misschien een droom was. Alles is perfect gelopen en we hebben echt met volle teugen van onze dag genoten.
Nu kijken we al uit naar vrijdag want dan vertrekken we op huwelijksreis naar Mexico.
Aan iedereen nog supergoeie voorbereidingen en GENIET ERVAN!!!
Ann & Bart

Ann
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1258


Gert
12-11-2005
 Meld misbruik4-7-2005 10:03:11

Hallo Ann en Bart,
Klinkt zalig...ik ben blij voor jullie dat alles zo goed is verlopen. Een dikke proficiat en geniet van de huwelijksreis (mexico is prachtig !).

Groetjes,
Gert



annelies
8-7-2005
 Meld misbruik4-7-2005 10:38:31

WAAUW Proficiat!

Dat klinkt geweldig! Bij ons is het vrijdag zover!! De zenuwkes beginnen nu toch een beetje te kriebelen...

Een fijne reis toegewenst!
annelies



An
13-8-2005
 Meld misbruik4-7-2005 10:40:29

Proficiat!
Wij gaan ook op huwelijksreis naar Mexico, Playa del Carmen in hotel Riu Yucatan. Laat weten hoe het geweest is. Geniet er van!
Groetjes,
An



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-7-2005 12:29:02

Klinkt fantastisch! Eén klein vraagje: wat deden jullie gasten terwijl jullie de fotoreportage afhandelden?

Groetjes,
Lieve



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik4-7-2005 12:34:31

Amai Ann, klinkt ontzettend leuk zeg.
Hopelijk gaat het bij ons ook zo meevallen: daar teken ik direct voor !!!


groetjes
Katrien



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik4-7-2005 12:44:05

Ole ole ole ann en bart zijn getrouwd!!!!!!!!

een dikke proficiat zenne, oooo ik ben zo blij voor jullie en als ik kan lezen is het goe gegaan.
zeg maar 1 vraagske hoe is olle tekst voor de ouders gegaan.

lekker genieten he

groetjes 10.06.2006 cindy

ja kan de tekst eventueel mailen naar cindylaforce@hotmail.com



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik4-7-2005 14:52:22

Hey Ann een dikke proficiat.Ik ben heel blij dat je ervan genoten heb en dat alles zonder probleempjes is verlopen.
Ik heb het niet gehaald om te komen kijken, sorry.
Maar had jij een koets en paarden? Ben je toevallig over de Pauwengraaf gereden, mijn ma had dat gezien en vertelde mij dat.
Groetjes,
Tiziana



Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik7-7-2005 23:34:32

Hey Ann,

Nen dikke proficiat!! Wij zijn ook zaterdag getrouwd en als ik jouw verhaal lees, hoor ik precies mezelf. Alles is bij ons ook perfect verlopen en ik zou het zo opnieuw willen doen. Weer was perfect, geen regen en perfecte temperatuur. Ik heb ook heel hard gehuild bij het bedanken van onze ouders. Dat was het schoonste moment van de dag. Daarna hebben mijn 'man' en ik samen een lied gezongen en gespeeld op de gitaar. Prachtig. Morgen gaan we al naar onze foto's zien van de fotograaf (in het klein). Hopelijk hebben we snel de video, ben benieuwd.
Geniet van de huwelijksreis. Wij vertrekken pas binnen 2 weken naar Rhodos!

Groetjes Mieke en Yves


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...