Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

la sposa - Robel: vervolg

  16-11-2008 13:32:33
Heb zaterdag mijn droomjurk gekocht! Na efkes twijfelen, heb ik dan toch gekozen om terug te gaan naar la sposa en niet naar de robel. Duidelijk de goeie keuze. 't was weer dezelfde mevr. die me hielp als de eerste keer, wat ik super vond! Had daar op gehoopt, want dat was een superlieve en niets was haar te veel. Zou het graag uitschreeuwen welke jurk het uiteindelijk geworden is, maar durf niet goed. Moet nu wel nog wachten tot halfweg april om opnieuw te passen. Zal lijdensweg worden, maar gelukkig heb ik paar fotootjes genomen. Toen ik beslist had, heb ik ook nog paar accescoires gepast en ben ook op slag verliefd geworden op een heel prachtige tiara en die heb ik wel al meegekregen naar huis, dus kan af en toe al eens watertanden!!!!! Aan alle bruidjes die nog een kleedje zoeken, ik kan la sposa alleen maar aanprijzen! niets op aan te merken.
Nu beginnen aan de zoektocht naar een kostuum voor mijn toekomstige. hiervoor gaan we naar ofwel de Jonavan ofwel ook La sposa

Evi
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1318


Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik16-11-2008 14:19:36

Wanneer ga jij trouwen?



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik16-11-2008 18:01:07

hoi evi,

en waarom niet naar robel?
ik ben niet bij la sposa geweest, dus kan ik niet vergelijken, ben wel bij robel geweest, maar ben wel curieus waarom robel niet ... groetjes!!!



Nathalie

 Meld misbruik16-11-2008 21:12:33

Ik heb zaterdag ook mijn droomjurk bij la sposa gevonden. Was de eerste en laatste winkel en de derde jurk was al prijs! Ik kan ook alleen maar lof uitbrengen voor la sposa: ik had geen idee van wat of hoe en nadat de veroopster mij een aantal vragen gesteld had en een aantal foto's getoond had, kwam ze meteen met juiste jurken aan. Ik ben alleszins in de wolken!!!

Nathalie
27.06.09



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik17-11-2008 10:42:31

@gwendolyn: 30 mei of binnen 194dagen!
@vanessa: ben naar beide geweest en ben uiteindelijk in beide winkels bij dezelfde kleedjes beland, dus moest gewoon beslissen naar waar ik terug zou gaan, het eindresultaat zou hetzelfde zijn. Heb dan gewoon mijn gevoel gevolgd. Was in beide winkels goed gediend, beide waren vriendelijk. Maar puur op gevoel afgaande, voelde ik mij beter in La sposa. Vond hun aanpak professioneler. de winkel van Robel komt nogal rommelig over en toen ik daar aan het passen was, was er veel passage in mijn kleedkamer. Tot 2x keer toe stond ik daar in mijn ondergoed en kwam er zomaar iemand anders vd winkel mijn kleedkamer binnen. Niet dat ik nu zo preuts ben, maar gewoon uit principe vind ik dat niet echt kunnen. Die kleine dingen zorgden ervoor dat ik mij beter voelde bij la sposa. Daar voelde ik mij echt een prinses. Prijs was geen verschil, dus daarvoor moest ik het niet laten.



joke
25-4-2009
 Meld misbruik17-11-2008 16:19:26

k hoop voor jou dat het niet de fresa van het merk la sposa is??? Anders mail me maar ns.



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik17-11-2008 16:24:57

nee, toch niet. La sposa de winkel en het merk zijn 2 verschillende dingen. De winkel verkoopt oa ook dat merk, maar ze staan los van elkaar. La sposa de winkel verkoopt denk ik een 20tal verschillende merken.
Je reactie klinkt niet zo goed, lijkt me dat je heel slechte ervaring hebt gehad met die jurk. Wil je het delen???


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...