Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur regio Midden-Limburg

  15-11-2008 18:43:36
Dag bruidjes,

Ik ben al een tijdje bruidje-af en echtgenoot, precies 140 dagen volgens deze site. Ik heb 28 juni de dag van mijn leven gehad en help nu mijn beste vriendin met haar voorbereidingen zodat zij volgend jaar ook de dag van haar leven zal hebben!
Zij is op zoek naar een goede traiteur regio Houthalen/Genk/Heusden-Zolder, eentje die ook bbq doet.
Weten jullie een goede?

Bedankt.
Groetjes,
An

An
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1161


Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik15-11-2008 20:28:28

Hey,

Ik weet niet of het binnen de gevraagde regio valt maar Bart Claes zou wel goed zijn. In Houthalen is De Barrier ook mooi en lekker heb ik al gehoord maar weet niet of zij ook traiteur zijn.

Veel succes!
Evelien



Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik15-11-2008 21:08:36

tik op googke eens marc thys in uit genk niet duur en héél lekker!!!



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik16-11-2008 15:52:48

Hoi, wij hebben enkele weken geleden onze traiteur vastgelegd en gaan onze gasten ook verwennen met een lekkere BBQ en dessertenbuffet. Die mensen zijn van Spouwen (Bilzen). Je mag me altijd mailen vera.pauly@khlim.be en dan zal ik je wat meer info geven.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...