Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech avondfeest

  3-7-2005 7:57:47
Binnen 13 dagen zullen wij de grote stap zetten, maar heb op dit moment nog geen speech voor het avondfeest klaar, waarin wij onze ouders, getuigen en iedereen die geholpen heeft willen bedanken. Is er iemand die al een tekstje heeft voorbereid waarop ik me kan baseren? Je mag dit ook doormailen naar saranelissen@hotmail.com. Alvast enorm bedankt voor de hulp!

Sara
16-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1037


sandy
16-7-2005
 Meld misbruik3-7-2005 12:12:29

dag sara,

wij trouwen blijkbaar op dezelfde datum...
ook wij hebben nog geen speech uitgeschreven... ook nog geen ideetjes dus ik hoop dat hier wat reacties op komen.
mailen kan ook: sandyrodriguez_1@hotmail.com

veel succes nog met de voorbereidingen!

sandy



Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik5-7-2005 12:11:07

hallo,

Wij hebben over 66 dagen onze grote dag en we hebben nog hetzelfde probleem... een bedankingstekst...
Je mag natuurlijk ook je ideetjes doormailen naar lindsay_buyck@hotmail.com

Groetjes Lindsay --> 9/9/2005



Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik7-7-2005 23:37:36

Hoi,

Wij zijn zaterdag getrouwd en hadden niet echt een speech voor het avondfeest voorbereid. Ik had in het kort opgeschreven wie we allemaal moesten bedanken. Normaal ging ik de speech alleen doen omdat mijn 'man' niet zo graag in het openbaar praat. Toch heeft hij het begin gedaan en die speech is uitgemond in een geweldig grappig spektakel. De zaal lag plat van het lachen.
Ik zou zeggen: schrijf gewoon in het kort op wat je wil zeggen en de rest komt echt vanzelf!

Geniet ervan en alles loopt wel los!

groetjes Mieke en Yves


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...