Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Faculty Club te Leuven

  15-11-2008 11:58:14
Hey,

Mijn vriendin en ik hebben deze week de Faculty Club te Leuven bezocht en waren enorm gecharmeerd door deze zaal en overwegen sterk om ons trouwfeest daar tee laten doorgaan. Nu horen we her en der dat het eten er niet zo lekker zou zijn en de bediening ook een beetje zou tegenvallen. De vaste traiteur is 'catering Bart Claes'.
Onze vraag: heeft er iemand al positieve of negatieve ervaringen met (het eten in) de Faculty Club?

Laat maar weten, alleszins hartelijk bedankt!

Grtz,
Liesbet en Geert

Geert
20-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 985


Karlien

 Meld misbruik15-11-2008 14:10:58

Mijn broer zijn feest was in de Beekhoeve, waar Bart Claes ook instaat voor de catering en ik vond het eten heel lekker!



elise
12-7-2013
 Meld misbruik15-11-2008 15:00:49

Hallo,

Ik ben in augustus naar een trouwfeest geweest in de Faculty Club en het was echt dik in orde! Zowel het eten als de bediening. Als gast had ik er echt niets op aan te merken!

groetjes
Elise



Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik15-11-2008 15:21:42

Ik was er onlangs voor een personeelsfeest, dus ik weet niet wie de catering verzorgde, maar het eten was zeer lekker, en de bediening zeer vlot...



Severien

 Meld misbruik15-11-2008 16:31:13

In de faculty club werken ze met 2 top chefs, waarvan 1 ervan Bart Claeys. De andere (ben zijn naam kwijt) is ook een top chef, misschien kan je proberen om hem te hebben op jouw trouwfeest?




Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik15-11-2008 17:39:12

Even in reactie op het berichtje van Severien : alle feesten die in het weekend doorgaan in de FC hebben vanaf dit jaar als vaste catering 'Bart Claes', dus dat kan je niet meer kiezen (in het verleden wel).

Ons feest gaat volgende week door in FC en ik moet zeggen dat ik tot hiertoe nog geen negatieve reacties gehoord heb over de catering. Laat ons hopen dat ik dat alleen maar kan bevestigen na volgende week :-)

Wij zijn ook gevallen voor de charme van de 'Infirmerie'... en konden alleen maar terugvallen op positieve reacties van de catering.

Succes !
Cindy




Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik15-11-2008 19:47:55

ik heb al een paar trouwfeesten meegemaakt in de Driessent, Roerdomp en Baenwinning, allemaal zaken waar Bart Claes de catering verzorgt. Allemaal dik in orde! Echt helemaal niets op aan te merken. Wijzelf trouwen in een andere zaal, maar alleen maar omdat we eens iets anders wilden.



bie

 Meld misbruik17-12-2008 20:42:07

Hoi Geert,

wij zijn in juli in de FC getrouwd met als cateraar Bart Claes en ik kan alleen maar in superlatieven spreken.
Alles was gewoonweg af, de bediening was op en top en de begeleiding vooraf en achteraf was echt zoals je mag verwachten.
Wij hebben van onze gasten heel veel complimenten gekregen op het eten, de entourage en het feest in zijn geheel.
Ze letten enorm op details. Wij hadden voor een aantal zaken onze eigen wensen en daar werd volledig rekening mee gehouden en ze hielpen echt overal mee.
Ik zou echt niet twijfelen. Ik zou ons feest er zo weer opnieuw doen in volledig dezelfde vorm.

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...