Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dé jurk

  15-12-2003 13:31:02
Ik denk dat ik vorig weekend mijn jurk gezien heb! Ik was er absoluut weg van, hij is absoluut prachtig. Er is maar één "probleem": hij is knal- maar dan ook knalrood!
Nu ben ik niet te vinden voor het echt witte wit, maar zo rood is toch wel het totaal andere uiterste... Maar ik ga het toch een keer proberen, en misschien -waarschijnlijk- ga ik er toch echt voor.
Alleen hopen dat de mensen in de kerk (met name de oma's en opa's, die het nogal heel heel heel klassiek zien) dan geen hartinfarct krijgen als ik binnenstap...
Zijn er hier nog dames die niet voor het traditionele wit gaan?

Groetjes,

An-Sofie

An-Sofie
3-3-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1342


Marjan
24-7-2004
 Meld misbruik15-12-2003 14:45:32

Hey An-Sofie, ik heb zelf wel voor de tradionele witte jurk gekozen. Maar ik zou zeggen : Als je die jurk echt prachtig vindt, moet je die echt kiezen! De jurk die ik gekozen heb, daar had ik zo'n gevoel bij van 'Deze is het!'
Had ik dat gevoel gehad bij bv. een rode jurk, had ik die ook zeker genomen! Veel succes met de verdere pasbeurten!
Groetjes,
Marjan



Kathy

 Meld misbruik15-12-2003 15:48:22

hey An-Sofie,
Als ik jou was, ik zou gaan voor die rode jurk... Alle andere jurken die je zou passen, zouden toch niet meer voldoen aan je droomjurk! Ga er maar voor! Trouwens, het is jullie dag...
Geniet er maar van!
ps:ik ga voor een witte jurk, vind die ook het mooiste...
groetjes
Kathy



Anne-Sophie

 Meld misbruik15-12-2003 17:42:19

An-Sofie,
De jurk die ik het mooist vond tot nu toe was roze!!! Ik heb hem vorig jaar gezien tijdens een modeshow; ik ga de komende weken eens kijken of dat roze mij wel staat.
Wat het rood betreft; ik ben vorige zomer naar een trouwfeest geweest en het meisje was ook in het rood en de commentaren waren alom POSITIEF. Niemand had dit gedacht van haar, je moet het maar durven. Eén ding staat vast; ik trouw ook niet in het wit; ik ben 32 en zie er liever wat anders uit. Rood is eventueel ook een optie (ik weet dat ik goed sta met dat kleur...), ik hou je op de hoogte. Ik moet dringend gaan kijken; ik trouw in mei en ben enkel naar twee modeshows geweest... Groetjes en succes met je keuze! Anne-Sophie.



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik16-12-2003 8:55:10

Dag Ann-Sofie,
ik ben eind september getrouwd in een rode jurk en iedereen vond het prachtig! Ik sta nu eenmaal niet met wit én ik wilde op mijn eigen trouwfeest eens iets anders dan gewoon de klassieke gewoonten.
Dus, als die jurk je goed staat, ga er dan voor. Gewoonten zijn er om af en toe te verbreken, zo blijft het leven verrassend.
Groetjes, Sarah



katrien

 Meld misbruik16-12-2003 10:53:18

Hallo,

Gewoon er voor gaan!!!! Als hje "het" voelt bij die jurk, neem hem dan, echt waar!!!!

Een vraagje: waar zijn jullie zoal gaan kijken???

Katrien



Ann
12-3-2004
 Meld misbruik22-12-2003 17:50:38

hallo,

Ik trouw zelf ook niet in de traditionele witte jurk, maar in een petroleum-blauw suitekleed van Linea Raffaelli.
We hebben al twee zoontjes, dus ik vond het eigenlijk wel leuk om op 12/03/04 in een andere kleur te verschijnen.
Ik zou zeggen: ga ervoor!

Groetjes,
Ann



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik28-12-2003 19:59:35

Groot gelijk, neem die rode jurk maar. Je hoort toch te dragen wat je zelf mooi vindt en waar je je goed in voelt...

Je kan toch nooit voor iedereen de gepaste kledij aanhebben, ze weten altijd iets. Doe je zin...



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:27:44

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...