Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw + doop

  13-11-2008 14:51:15
Hallo!

Op 9 mei '09 trouwen wij & worden tijdens dezelfde viering onze 2 zonen (die nu 8 weken oud zijn) gedoopt. Daarom ben ik op zoek naar mensen die ideeën of ervaringen hebben met een viering waarin een trouw en doop gecombineerd worden. Ik ben nog een beetje op zoek naar een rode draad om alles wat aan elkaar te breien en ook naar teksten en zo. Dus ... alle ideetjes zijn welkom! :-)

Groetjes,
Melissa

Melissa

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 797


isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik14-11-2008 17:32:14

Hey,
Wij trouwen begin februari voor de kerk, onze eerste spruit (die begin december zal geboren worden) wordt dan ook gedoopt.
Ik heb enkele dagen terug een bericht gepost om leuke teksten te krijgen maar tot nu toe heb ik geen reactie ontvangen.
Misschien heb jij meer geluk!!
Groetjes,
Isabelle



Stéphanie
24-4-2010
 Meld misbruik18-12-2008 13:49:19

hoi
Is maar een ideetje maar toen mijn kindjes gedoopt werden hadden zij een doopkleed aan. Dit is meestal wit en als je trouwt heb je mss ook een wit kleed aan. Je kan het kleur wit mss als rode draad gebruiken...

Ik hoop dat je er iets aan hebt en heel veel geluk allesinds



Inge
4-2-2017
 Meld misbruik27-8-2009 16:58:27

hoi
wij trouwen 5 december 09. Ook ons dochterje zal dan gedoopt worden. Ze is dan bijna 7 maanden. Hoe heb jij alles geïntegreerd? Duurde de viering niet ontzettend lang? Kan je misschien je misboekje eens doorsturen?

Groetjes
inge_everts@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...