Terug naar overzicht
Dag Nele,Als jij dat wilt, zou ik het zo doen. Valt het dan niet mee, dan heb je nog tijd genoeg om nog iets anders te proberen.Wij trouwen eind april en ik heb een eerste proefkapsel laten maken eind september omdat we dan naar een trouwfeest gingen waar mijn verloofde getuige was. Dat was mooi, maar ik denk dat het beter kan.Gisteren heb ik ook mijn kleedje gekozen dus voor de feestdagen laat ik het nog eens doen, met mijn kleedje in gedachten. En wellicht volgt er een derde proefkapsel als ik mijn kleedje nog eens ga passen, dan ben ik zeker dat het samen gaat.Moet wel zeggen dat mijn kapster maar 20€ vraagt voor een proefkapsel, hoewel ze dan toch een volledig uur met mij bezig is...Groetjes,Joke.
Wij trouwen in mei volgend jaar. Dit jaar hebben we in mei en juli al verschillende trouws gedaan en heb dan al een paar keer iets geprobeerd met mijn haar. Nu binnenkort beslis ik wat mijn kleedje word en dan ga ik met een foto daarvan nog es langs voor een proefkapsel, waarschijnlijk rond de feestdagen. Denk niet dat er iets is als te vroeg daarvoor. Je probeert tot je het hebt gevonden wat je wil denk ik.
HeyVraagje, vinden jullie het dan niet lastig dat iedereen je kapsel al gezien heeft vóór de trouw? Dan is de verrassing er wel af natuurlijk ... of zie ik het verkeerd?GroetjesNathalie12/09/2009
Normaal gezien is dit maar een beperkte groep die het dan zou zien. Ik vind het een beetje verspilling als het proefkapsel wordt gedaan op een dag als een andere.Maar je hebt ook gelijk hoor, het is natuurlijk leuker als niemand het al gezien heeft.
Das waar, maar intussen heb ik al 3 verschillende kapsel geprobeerd. Dus ook al hebben ze het al gezien, dan weten ze nog niet wat het wordt van de 3 en ben nog niet klaar met proberen!
Hey!En gaan jullie dan telkens naar dezelfde kapper voor dat kapsel? Vind die dat dan niet raar dat je het telkens opnieuw wil proberen, of is dat normaal?Groetjes Lieve11/07/2009
mss dat ze het idd al beetje op hun heupen krijgen, dat zou kunnen, maar ze steken het dan alleszins goed weg. Iedere keer naar dezelfde geweest, iedere keer iets anders, iedere keer heel mooi, maar niet wat ik zocht. Zaterdag ga ik definitief beslissen over kleed, dan neem ik een foto mee van het kleedje en kunnen ze ook beter het kapsel afstemmen op het kleedje. Speelt toch ook grote rol.
wij trouwen mei 2009 , en ik heb dat al een paar keer laten doen .zoweet je ook wat het mooist is , en dit kapsel moet je dan een paar keer laten doen voor de oefeninggrtjes