Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

  11-3-2003 12:27:04
Heeft er iemand een leuk idee om zelf bedankjes te maken? Ik zou eens op het einde van de avond iets anders willen geven aan de genodigden dan de traditionele foto.
Alvast bedankt

Marijke
15-8-2003
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1524


Elke
17-5-2003
 Meld misbruik13-3-2003 19:21:02

Dag Marijke

Wij zijn ook op zoek gegaan naar originele bedankjes om aan onze genodigen te geven op het feest.
Wij hebben geopteerd om kleine flesjes wijn te geven waar we aan de achterkant een zelfgemaakte etiket hebben gekleefd met een mooie bedankingstekst.

Misschien vind je dit ook wel een leuk idee.
Veel succes.

Elke



an
14-6-2003
 Meld misbruik14-3-2003 9:13:15

Hoi Marijke

Wij gaan een glaasje geven voor een theelichtje, waarop wij onze namen en datum hebben laten zandstralen.

Je moet maar eens kijken op de website van Jan Cottignie (www.jan-cottignie.com )

Veel succes nog met jullie voorbereidingen!

Anneke



an
14-6-2003
 Meld misbruik14-3-2003 16:30:15

Marijke

je moet eens gaan kijken op de website www.geluk.com , je kan daar een soort gelukskoekjes bestellen in speciale verpakkingen speciaal voor aan je gasten te geven.

Een zeer leuk idee

Groetjes



krista
8-8-2003
 Meld misbruik18-3-2003 19:50:57

Wat ook leuk is, is een peperkoekenhartje met jullie naam en datum erop. Leuk voor bij de boterham? Andere dingetjes belanden in de kast of in een vergeten hoekje. En wat heb je er dan nog aan? Wat ik ook al eens meegemaakt heb is een goudvisje.



Corne
30-8-2003
 Meld misbruik27-3-2003 12:33:45

Hallo, wij geven alle gasten aan het einde van de avond een trouwfoto van die dag.



Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik2-4-2003 11:34:56

Hallo Marijke,

Wij gaan voor de mensen van de eerste receptie snoepdoosjes maken, die we zelf goedkoop zullen maken.
Je kan wel 100 verschillende soorten terugvinden bij AVA-papier : doosjes, lintjes, papiertjes, stukjes karton, koordjes, ....
De bedankkaartjes die je eraan vasthangt, kan je -als je een beetje creatief bent- zelf maken met de PC (via publisher, powerpoint, ...). En je kan er in steken wat je zelf wilt : snoepjes, koekjes, confetti, klavertjes vier, graantjes, ....
Kortom je kan dit zelf op een goedkope manier oplossen.
Voor de genodigden van het avondfeest, hebben wij met de fotograaf afgesproken om een klein draaiboekje van foto's te laten maken, van de gebeurtenissen van de dag zelf (kerk, gmeentehuis), die klaar zijn tegen het avondfeest zelf.
Waar je ook heel wat creatieve ideetjes kan opdoen is bij het bruidsparadijs in Kapellen. (Antwerpen)

Groetjes,
Vanessa



Annelie
9-8-2003
 Meld misbruik2-4-2003 12:36:10

hey,

Wij geven kleine flesjes rode wijn met een foto van ons op, met een bedankttekstje. Langs de voorkant laten we een etiket maken met de menu erop.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...