Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zandberghoeve, Oedelem

  8-11-2008 23:40:25
Hallo allemaal!

Heeft er iemand ervaring met De Zandberghoeve in Oedelem?

Of een ideetje voor een andere zaal in de buurt van Oostkamp, Wingene, Beernem?

Alvast dank voor jullie reacties!

Grts,
Natalie

Natalie
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2898


Stefanie
29-8-2009
 Meld misbruik9-11-2008 10:28:53

Zandberghoeve is goed. Het enige wat mij daar wat stoort is de zaal. Ik vind het jammer dat ze het ene deel al vernieuwd hebben en het andere nog niet. Wij trouwen in de vossenberg in Hooglede. Maar een half uurtje rijden vanuit Wingene...



michelle
16-8-2009
 Meld misbruik9-11-2008 10:46:43

Wij zijn dit jaar naar zandberghoeve geweest en we vonden de bediening toch maar niets. Zelf trouwen we volgend jaar en we hebben de plaetsemolen te Oedelem als feestzaal. Hier moet je zelf wel kijken voor de catering.



sylvie

 Meld misbruik9-11-2008 19:05:18

Tips voor catering in de plaetsemolen?



Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik9-11-2008 20:08:50

Dag Natalie,

ik heb écht ervaring want wij zijn dit jaar zelf in de Zandberghoeve getrouwd.
We zochten eigenlijk een zaal in Aalter, maar m'n schoonouders stelden een relatief beperkt budget per persoon als norm, en dan is de Zandberghoeve een ERG goede keuze, zeker als je de 'forfait' kiest voor het avondfeest.

In Aalter bezochten wij vier locaties maar in een ervan mochten wij de zaal zelfs niet zien! Ik ben de naam vergeten maar je moest er langs een onverlichte weg langs een kanaal naar toe rijden.
We waren ook al een op feest in 'De Ouwe Prins' (of zo, in Lotenhulle) en daar trok zowel de bediening als de inrichting van de zaal op niets. Er moesten twee tafels ontruimd worden om te kunnen dansen (toevallig die waaraan wij zaten; en we moesten in een klein zijzaaltje gaan staan (nee niet zitten) zodat we de openingsdans misten en zo), het trouwkoppel zat in een zijnis zodat we ze zeker niet konden zien, bij het eten moesten de garcons vriendelijk vragen waar er nog drie mensen geen eten hadden (ook dat waren wij ;-)...

Wij zijn steeds vriendelijk ontvangen bij de voorbereidingen in de Zandberghoeve, ze hadden door hun ervaring aan half woord genoeg ook.

In de forfait zat ook heel wat: niet alleen alle eten en drank (behalve cocktails of zo) tot 04u, met dessertbuffet dat 's nachts terug werd opgezet, maar ook menukaarten en mooie tafeldecoratie (heel veel verse witte bloemen: dat vond ik erg mooi en het spaarde ons wel werk en centen uit denk ik).

Bovendien waren wij wel zeer te spreken van de bediening. Ikzelf had een aangepast menu omdat ik sommige voedingsstoffen niet verdraag, en dat hebben ze perfect aangepakt: niemand die dat ook maar heeft opgemerkt dat ik regelmatig uit andere potten en pannen werd bediend! Dat kon ik erg appreciëren.

Goede extra's vond ik ook:
Onze geschenken zijn erg mooi opgesteld in de feestzaal (wij hadden wel de vernieuwde, iets kleinere zaal: we waren maar met 100, en er was geen feest in de grote zaal (die wij niet wilden wegens te groot voor onze groep; het mocht wel), ons geschenkgeld kon in een kluis, de dj kon in het restaurant eten en hoefde niet mee aan tafel (heb ik al meegemaakt bij andere feesten)enz.
Onze trouwfoto's in de tuin daar (familieportretjes ;) waren ook mooi, maar dat ligt mogelijk ook aan de fotograaf.

Enfin, ik verdien geen geld aan deze reclame, maar ik heb echt een super geslaagd trouwfeest achter de rug en als ik dan terugdenk aan die andere zalen in Aalter, waar we soms tot de helft meer zouden betaald hebben voor minder service, dan kan ik alleen maar content zijn.

Succes met de keuze,
Vero





michelle
16-8-2009
 Meld misbruik10-11-2008 10:09:41

wij nemen Taverlani voor de catering, valt goe mee van prijs en hij kijkt ook voor de veriering. We hadden ook een offerte gevraagd bij catering plus, maar de prijs lag meer dan 1000 euro boven dat van taverlani....



els
28-6-2008
 Meld misbruik13-11-2008 19:09:30

Hey
Hoeve Welvaert in Oostkamp misschien?Is wel geen traditionele feestzaal. Volgende week zijn er opendeurdagen. Wij gaan dan onze wijn gaan kiezen en eens gaan proeven.
Groetjes
Els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info