Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! vind geen intredelied!!

  8-11-2008 20:29:55
Hallo,

Heb reeds via de zoekfunctie gezocht, maar nergens vind ik mijn goesting qua intredelied voor in de feestzaal...
Heeft iemand een beter idee buiten de bongo song? :)
Mag best wat alternatiever..
Groetjes,
Kristien

Kristien
25-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1457


funfoto

 Meld misbruik8-11-2008 20:35:13




LeBart

 Meld misbruik8-11-2008 23:47:19

free mp3s ...dat zullen de heren van SABAM graag lezen ...

Wat is alternatiever ??
Meer gitaar ... seven nation army - white stripes ... song 2 - blur ... enter sandman - metallica

recentere beats ... iets van david guetta, faithless ... rauwere, hardere beats ... kernkraft 400 - zombie nation ... een retro schijf a la sex-a-phone van Carlos Mendes ...

cheers, LeBart



Kim
2-8-2008
 Meld misbruik9-11-2008 12:17:20

Hoi Kristien,

Wij hadden het "hardere" stukje van Snow Patrol's chasing cars! Kippenvel moment!
Groetjes
Kim



digna

 Meld misbruik12-11-2008 13:09:37

ik moest als dj laatst aan de slag op een huwelijk
zij hadden het stuk uit de film van pirates of the carraiben
echt de max
ondertussen heb ik dat al een 3tal keer gedraaid en t slaat echt aan!!!

groetjes
dj team high definition of sound
digna_flus@hotmail.com



Kristien
25-7-2009
 Meld misbruik12-11-2008 18:57:46

Hallo Digna,
Je weet toevallig de titel niet meer?

groetjes,
Kristien



Nele
9-5-2009
 Meld misbruik12-11-2008 21:40:49

Ik hoorde Kiss met I was made for loving you op de radio en ik dacht, dat is pas ambiance bij het binnenkomen van de zaal. Of we dat ook werkelijk gaan kiezen, valt nog af te wachten.



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik13-11-2008 18:06:45

Wij zijn binnengekomen op 'Bouger bouger' van Magic Système...de zaal stond op zn kop!



benny

 Meld misbruik28-11-2008 0:47:45

daan housewife


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info