Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kattebroek Dilbeek

  7-11-2008 17:55:52
Heeft iemand ervaring met deze feestzaal?

Jelke

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1150


Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik7-11-2008 18:07:13

Mijn zus is daar 10 jaar geleden getrouwd, toen was dat goed. Ik trouw volgend jaar en hebben de prijzen via e-mail gekregen, wij kozen uiteindelijk voor Hof ter Nering in Beersel en zijn niet gaan kijken in Kattebroek.

Valerie.



Laetitia
19-12-2008
 Meld misbruik7-11-2008 18:51:34

wij trouwen daar 19 december...tot hier toe is het contact goed verlopen...voor de rest is het nog een klein 2 maand afwachten
groetjes



virginie

 Meld misbruik10-11-2008 9:55:40

Hallo Jelke,

Wij zijn daar op 25 juli getrouwd en het was fantastisch. Het eten was heerlijk, iedereen heeft meer als genoeg gegeten en gedronken. Het dessert was heel lekker. De dj heeft het ook super gedaan.
Het personeel is heel vriendelijk. ik moet zeggen wij hebben een heerlijke huwelijksavond gehad.

Een echte aanrader !!!

groetjes

virginie



Els
20-6-2009
 Meld misbruik14-11-2008 18:36:16

heb er al 2 feesten meegemaaakt en telkens uitstekend!
zeer goede zaal in een mooie omgeving (receptie buiten is heerlijk ).
zalig dessertenbuffet.
dansvloertje ideaal

dus, zeer goed hoor!

denk als je dr op vrijdag trouwt datj e van dan vanalle kortingen kan genieten. bv 30min gratis v receptie was één van deze..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...