Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan An uit Hasselt?

  10-12-2003 9:23:55
Anneke, kjij eens naar de reactie op mijn bericht ivm visagiste. ER is er een hele goeie in Hasselt. Bellen maar. Gij trouwt toch niet de 24ste juli 2004? Anders zullen we moeten vechten om haar. Grapje!!!! groetjes,Evi.

Cousaert

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1252


An
18-9-2004
 Meld misbruik10-12-2003 9:59:40

Hoi, nee hoor ik trouw op 18 september
Ik was al eens gaan piepen op haar site en ik zag dat ze 200€ vraagt, ik vind dat toch wel heel veel hoor. Ik heb er ondertussen ook eentje gevonden in Mechelen, maar die wil wel tot Hasselt komen. Zij gebruikt de producten van the body shop, dus dat vind ik wel leuk (en handig om nadien zelf te kopen ;-). Zij vraagt tussen 70 en 100 €. Dit is haar adres: Luna.Vidal@pandora.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...