Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de zilverreiger

  6-11-2008 15:34:29
tip voor iemand die op zoek is naar een feestzaal: De Zilverreiger in Oosterzele. Wij hebben er ons feest gegeven en het was tip top in orde, niets op aan te merken. Alle gasten waren complimentjes aan het geven over de mooie omgeving, het eten, de bediening,... Een aanrader! (En ik heb hier geen voordeel bij om reclame te maken ;-))
Isabelle

Isabelle
4-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1196


Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik6-11-2008 19:05:34

Hoi

Kan ik bevestigen. Twee jaar terug zijn we daar naar een huwelijksfeest geweest van vrienden en inderdaad, alles was perfect in orde. Een aanrader! (en ik ook heb er geen enkel voordeel bij om reclame te maken voor deze feestzaal :-))

Groetjes



nathalie
25-7-2009
 Meld misbruik6-1-2009 21:13:20

Waren jullie tevreden over de Dj van de zaal of hebben jullie andere DJ genomen?



Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik7-1-2009 15:40:10

We hebben de DJ van de zaal genomen. Wij waren heel tevreden van hem. De mensen van de feestzaal en de DJ zijn goed op elkaar ingespeeld. En voor/bij het opdienen van eten en drinken is er een tof verrassend effect. Ik ga u dat best nog niet vertellen want anders is het geen verrassing meer.
In het begin op de dansvloer moet ik wel zeggen dat hij beter wat meer populaire hits had gedraaid. Als de dansvloer vol stond, draaide hij kort daarop een liedje dat niet zo goed dansbaar was, waardoor heel wat volk ging zitten. Maar wij hebben hem dit dan gaan zeggen en alles was in orde voor de rest van de nacht. Er is heel veel gedanst geweest en goed ambiance tot in de vroege uurtjes. Moest ik opnieuw voor de keuze staan, zou ik opnieuw hem kiezen. Natuurlijk, nu moeten jullie wel nog kiezen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info