Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lozen Boer

  6-11-2008 12:58:31
Hallo iedereen,
Wij trouwen volgend jaar in de winter en wij denken eraan om de lozen boer in Lochristi als zaal te nemen. Heeft iemand ervaring met deze zaal? Zowel positieve als negatieve. Alvast bedankt!
Groetjes,
Hester

Hester
19-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1319


Nele
10-10-2009
 Meld misbruik6-11-2008 13:24:44

Hey,

Wij gaan daar trouwen in oktober volgend jaar. Ik ben daar zelf al eens naar een trouwfeest geweest, en dat was echt super in orde! Mede daarom dat wij ook voor die zaal gekozen hebben.

Weet je al welk van de twee zalen je zou kiezen, of moet je nog eens gaan kijken?

Groetjes
Nele

10-10-09



Hester
19-12-2009
 Meld misbruik6-11-2008 13:34:13

Wij zijn al gaan kijken, we nemen beide zalen. Zitten met een grote receptie én een groot avondfeest. Zaal hélène voor de recptie en zaal Isabelle voor het diner.
Zaal Isabelle was niet opgemaakt toen wij gingen kijken daardoor heb ik er niet echt een idee van hoe ze er zal uitzien...
Welke zaal nemen jullie? Hebben jullie het eten al gekozen?
Bedankt voor de snelle reactie,

Groetjes,
Hester



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik6-11-2008 17:14:11

De Lozen boer is een heel mooie locatie, maar was veel te duur voor ons budget (we betalen alles zelf dus 5 euro per kaars die ze op de oprit zetten, vond ik erover...Vooral als je weet dat ze er een massa zetten)
Wij zijn er een keer geweest voor een walking dinner en het eten was heel lekker maar je kreeg niet veel. Er werd wel heel veel rond gegaan met de drank...
Uiteindelijk zijn we voor "Hof ten bosse" gegaan, vind de zaal daar ook mooi en dit paste beter in ons budget.

Groetjes,
Inge (1/8/2009)



sophie
20-6-2009
 Meld misbruik6-11-2008 17:26:25

mijn zus is daar getrouwd.
Het is een heel goeie zaal.
Alles was tot in de puntjes perfect.
Veel succes



Thierry

 Meld misbruik6-11-2008 18:45:16

---



Nele
10-10-2009
 Meld misbruik7-11-2008 9:59:13

Dag Hester,

Wij gaan voor zaal Isabelle. Dat vind ik echt de mooiste zaal.
Het eten hebben we helemaal nog niet gekozen. Dat zal afhangen van het menu van volgend jaar (en kan je dus pas een paar maand op voorhand kiezen...)

@Inge: 5 euro per kaars op de oprit? Daar heb ik nog niets van gehoord. Dat staat ook helemaal niet in hun boekje, en op de afrekening die we gezien hebben van iemand anders' feest, stond dat er ook niet bij...
Hebben ze dat bij jou wel vermeld?

Groetjes
Nele



Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik12-11-2008 23:14:10

hey,

We geven ons feest daar volgend jaar ook. Ik heb er mijn doop, eerste en plechtige communiefeest ook gedaan. Mijn eindejaarsbal was er ook. Mijn broertje is er zelf getrouwd. Nooit geen klachten gehad. Voldoende eten, goede service, mooie zaal, maar je betaalt er idd voor. Dat is waar. Ik heb echter nog nooit gehoord dat je voor de kaarsen moet bijbetalen. Je betaalt gewoon de huur van de zaal. Dit bedrag wordt dan gespendeerd aan versiering enzo. Het is wel zo dat je de consumpties per stuk betaalt, wat wel nadelig kan uitvallen bij de eindafrekening.



Vicky
5-9-2009
 Meld misbruik13-11-2008 14:18:27

De lozen boer is volgens mij ook tiptop in orde, maar min. 125€/persoon was voor ons toch ook boven budget.



sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik19-11-2008 0:39:37

ik ben daar vorig jaar naar een trouw geweest. heb een negatieve en een positieve ervaring
negatief: weinig op uw bord had na verloop nog honger (5gangen maaltijd was het)
positief: Ik ben allergisch aan vis waar men nicht geen rekening mee had gehouden, en kreeg direct ipv vis iets anders.

persoonlijk vond ik de zaal te koud daarmee bedoel ik het intereur en de kleuren, en den dansvloer te glad.



Eva
1-1-2010
 Meld misbruik1-12-2008 18:45:50

niet zo'n goede ervaring gehad, eten was echt slecht stuk vis dat in een bord dreef en koud vlees, ober had zelfs soep gemorst op mijn vriend zijn kostuum zonder excusen. en bier is van romy pils ook slecht!



tom

 Meld misbruik5-5-2010 19:26:50

ik kan u zeggen dat ondertussen het bier jupiler is :)



Michaël
2-7-2011
 Meld misbruik15-6-2010 10:04:38

Nog slechter!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info