Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geschenk voor de genodigden

  5-11-2008 18:41:54
Heeft er iemand een origineel idee om aan de genodigden te geven? Zelf iets maken?
Alle ideeen zijn welkom.
groetjes

michelle
16-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1283


Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik5-11-2008 19:07:02

Hoi, ik geef mijn gasten 3 theelichtjes mee. Die theelichtjes heb ik beplakt met serviettepapier met een boodschap in die belang heeft in ons leven.
Waarom de theelichtjes, die staan voor een nieuw begin in onze relatie.
Veel succes



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik5-11-2008 19:50:00

Hey,

Een collega van mij had muziekcd's gemaakt met muziek die zijn graag hoorden.

Groetjes,

Cindy



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik5-11-2008 20:09:25

wij gaan onze tafelschikking met snoepjes doen. op de tafels zullen dan voor elke gast een klein zakje met de snoepjes van hun tafel en een bedankkaartje staan.



Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik5-11-2008 20:55:53

Hallo

Wij hadden een blikken rond doosje met daarop onze foto en bedanking.
In het doosje zaten hartjessnoepjes.

Groetjes Annelies



michelle
16-8-2009
 Meld misbruik5-11-2008 21:24:01

Bedankt allemaal voor de leuke voorstellen. We zoeken vooral iets die leuk is en vooral in ons budget valt...

@Annelies : waar heb je die doosjes gehaald? En vooral viel dit mee qua prijs?




Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik5-11-2008 21:56:49

Er zijn wel enkele sites die zo'n leuke dingetjes verkopen. Vooral sites uit Nederland heb ik de indruk. Je moet maar eens googlen op huwelijksbedankjes. Zit nu niet op mijn pc dus kan niet aan mijn favorieten. Als je niets vindt geef je maar een gil dan geef ik het nog wel door.

Evelien



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik6-11-2008 10:29:09

Hoi Michelle

Wij hebben gekozen voor doosjes in de vorm van een smokingvest en bruidjurkje die we gaan opvullen met suikerbonen en van die eetbare zilveren pareltjes. Zelf ga ik de doosjes nog een beetje extra aankleden. We hebben die besteld in Amerika want in België zijn die niet te vinden en vonden het eens iets anders. Je kan ze ook vinden in een winkel in Engeland (ben ik enkele maanden nadien te weten gekomen en het kon dus een pak goedkoper --> portkosten zijn heel duur vanuit Amerika).
Jammer genoeg hebben ze het 'bruidsjurkje' daar niet. Ik heb er een aantal dingetjes gekocht en ben zeer tevreden over de service en het is een pak goedkoper aan portkosten dan Amerika :-).
Als je meer wilt weten dit is de link: http://www.carnmeal.com/cat/61/wedding-favour-boxes

Groetjes
Véronique



Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik6-11-2008 18:27:55

wij hebben kleine zijde witte zakjes gevuld met witte bruidsuikers en hier en daar een roodje! voor de getuigen en ouders hebben we 6 champagneglazen met daar ook witte en rode suikers. Ik ben vanplan om een enorme piepschuime-bruidstaat te maken en hierop de zakjes vast te spelden en bovenop de taart een mooi goedgevuld champagneglas. de slagroom mag ook niet ontbreken, die toefjes maak ik van te vooren met witte silicone en een slagroomspuitje. Ben nogal creatief aangelegt daarom dat gedoen :o)
maar maak er zelf iets moois van! this nog zo leuk!!!!



Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik6-11-2008 18:32:15

oh jah, onze zijde zakjes gevuld kosten 0,86€ en de glazen gevuld 7€ per 6



Bart
13-6-2009
 Meld misbruik7-11-2008 4:34:46

Hey,

Kijk eens op www.geluk.com dat is een webwinkel uit nederland met allemaal leuke geschenkjes, hoe meer je besteld hoe goedkoper de prijzen per stuk worden en echt in alle prijsklassen.
Staan leuke dingen op en misschien vind je wel iets om zelf na te maken ofzo.
Groetjes



Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik19-12-2008 16:57:03

hoi

Ik heb in de hobbywinkel plastieken hartjes gekocht ( doorschijnend) die openkunnen. Daarin doen we rode en witte suikerboontjes en een mooi rood strikje aan. We doen ze in een lange vaas met rode veertjes in en zo gaan we ze aan de kerk zetten. Ideetje opgedaan in suikerbonenwinkel. Je kan daar zeker eens langsgaan om ideetjes op te doen!

Groetjes

Lindsey
20/06/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...