Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inhoud speech

  29-6-2005 13:11:07
hallo,

ik vroeg mij af wat er allemaal in een speech gezegd wordt... veel verder dan iedereen bedanken voor hun komst en hen een fijne avond toe te wensen kom ik niet;...
wat zeggen jullie?
groetjes
sandy

sandy
16-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1436


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-6-2005 14:13:36

Hetzelfde... Enkel maar welkom, bedankt en smakelijk. Ik vind persoonlijk niet dat het meer moet zijn. Zo'n speech wordt meestal toch maar saai.



cindy
20-5-2005
 Meld misbruik30-6-2005 8:08:55

Meer moet dat ook niet zijn! Bij ons was het zoiets:
"Wij willen iedereen hartelijk bedanken om naar ons feest te komen. Ook bedankt voor de vele mooie cadeaus die we hebben mogen ontvangen, we zijn er heel blij mee!
Dan gaan we er maar aan beginnen zeker? Ik hoop dat iedereen honger heeft! Ik zou zeggen, geniet van het eten, geniet van de muziek, maar geniet vooral ook van elkaar, zodat dit ook voor jullie een hele mooie avond mag worden, net zoals het voor ons al een hele mooie dag was!
Smakelijk en dank je wel!!"
Zoiets ongeveer was het...
En het stukje van 'dan gaan we maar beginnen' was ook om het niet te stijf te maken he! Vonden de mensen wel leuk!

Veel plezier!

Cindy
reeds 41 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...