Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeves te Vlaams-Brabant

  4-11-2008 23:42:57
Wij zijn van plan om in september 2009 te trouwen en zoeken een feestzaal in Vlaams-Brabant.
De Architect in Sint-Martens-Lennik is héél mooi, maar spijtig genoeg wat te klein voor ons gezelschap.
Weet er iemand nog hoeve-achtige feestzalen zijn in de buurt, desnoods iets verder weg (Oost-Vlaanderen,....).
De Waerboom krijgt overal goeie commentaren (terecht!) maar de gezelligheid van een oude hoeve/schuur missen wij daar...
Heeft er iemand ervaring met "The Classic Domain" te Beersel?

Bedankt!
Liesbet en Geert Arnout - Deurinck

Geert
20-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 4462


els

 Meld misbruik5-11-2008 0:18:26

hoeves Vlaams brabant:

Het aulnenhof (Walshoutem)
Hof ten Steen
Heerlijckyt
Beekhoeve Neerlanden
De Waterhoek

als je dit intypt op google, kom je automatisch wel op de site uit.

Succes met je zoektocht.

Groetjes



Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik5-11-2008 9:02:32

hallo,

ik heb, toen wij op zoek gingen naar een zaal the classic domain aangeschreven.

Het duurde echt super lang voor we antwoord kregen, en geen kat die er nederlands spreekt (antwoord kwam in't frans). bovendien moetje minstens met 80 gasten zijn voor het diner.
Dit was voor ons een te groot aantal.

Uiteindelijk hebben we gekozen voor Kasteel Gravenhof in Dworp, niet echt een hoeve dus.

Veel succes met de zoektocht

Debbie



LeBart

 Meld misbruik5-11-2008 9:21:27

de meeste die ik ken zijn net onder de taalgrens ... maar wel stuk voor stuk schitterende locaties

Ferme du Stocquoi JODOIGNE / GELDENAKEN
ferme de beaurieu - court st etienne
ferme de wahenge - bevekom (beauvechain)

cheers, LeBart



Johan

 Meld misbruik5-11-2008 10:31:25

niet echt een hoeve, maar wel een mooie feestzaal én in Vlaams-Brabant
De Montil in Affligem
groetjes



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik5-11-2008 10:56:58

feestzaal Ter Heyde in Kester.



Kim
12-9-2009
 Meld misbruik5-11-2008 13:05:41

Hoi,

Hophoeve en brouwershof in Affligem

Grtz
Kim



Luc

 Meld misbruik5-11-2008 13:49:15

Zijn zelf gehuwd in 't Brouwershof in Affligem. Naar ons aanvoelen een van de meest authentiek en origineel gerestaureerde hoeves (uit 1790); althans van de "hoeves" die wij allemaal hebben bezocht.
De prijzen en voorwaarden zijn er zeer interessant. Kader, kwaliteit, bediening, service, centrale ligging: gewoon prima !

Veel succes! Mvg



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik5-11-2008 14:54:38

Hallo,

ook wij hebben onze trouwfeest gegeven in 't Brouwershof en zijn daar zeer tevreden over. Inderdaad mooie hoevestijl, vooral met de binnenkoer en erg goede prijs-kwaliteit.
Je kan enkele foto's zien op onze website.

Groetjes,
Isabel
www.henkenisabel.bruiloftsite.nl



Lindsey
1-5-2009
 Meld misbruik5-11-2008 15:46:22

Hallo Liesbet en Geert,

Mijn verloofde en ik hebben gekozen voor the Classic Domain in Beersel, voornamelijk omdat het echt een schitterende omgeving is. Ik kan je niet echt zeggen hoe het eten, bediening,... is aangezien ik er nog nooit een feest heb meegemaakt, maar de locatie en de accommodatie zijn in ieder geval prachtig.

Ik moet er voor alle duidelijkheid wel bijzeggen dat mijn verloofde perfect 2-talig is en de meeste communicatie met hen heeft gehad. Nu, ik dacht wel dat de manager van de zaal ook heel goed nederlands kan. De uitleg is ons toch in het nederlands gegeven...

Nog veel plezier en goed kiezen, hé...

Lindsey



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik5-11-2008 17:15:29

Hoi,

De beekhoeve is supermooi en heeft lang hoog op ons lijstje gestaan. Hebben dat niet genomen wegens te duur.
De Salons de Romree in Grimbergen zijn ook heel mooi en 't is ook een hoeve.

Wanneer trouwen jullie? Ons huwelijk is nl. ook in september, de 26ste.

Groetjes,
Evelien



Geert
20-9-2009
 Meld misbruik13-11-2008 12:13:37

Héy allemaal,

hartelijk bedankt voor de vele reacties.

We hebben ondertussen zeker niet stilgezeten en een heel aantal zalen bezocht (Brouwershof in Affligem, Hof Ter Musschen in Sint-Lambrechts-Woluwe, Faculty Club in Leuven, Krekelhof in Gooik, .....)
Ivm Brouwershof: hoe vonden jullie de "DJ van het huis, DJ Frank"?
En valt er met de traiteur iets te regelen omtrent de aankleding van de zaal, zodat het geheel toch redelijk modern oogt (bv. hoezen over de stoelen)?

Nogmaals bedankt!
Liesbet en Geert Arnout - Deurinck



Carolien

 Meld misbruik18-11-2008 21:43:19

Hebben zelf onze feest gepland in het Krekelshof te Gooik. Mooi en gezellig kader.
Zijn voorafgaandelijk langs geweest in volgende orginele hoeves of bijna-originele hoeves: in Den Eenhoorn te Asse (te groezelig), De Architect te Lennik (zeer duur voor wat het eigenlijk is), De Waerboom (prachtig kader maar fabrieksmentaliteit en duur), het Brouwershof te Affligem (onze voorkeur, maar reeds bezet), De Romree in Grimbergen (reeds meerdere slechte ervaringen, veel te dure gerechten voor wat het is, prijsafspraken durven al eens te wisselen), De Meiseniersschuur te Lennik (niet onze stijl).
Wij hopen met Krekelhof, op basis van onze eigen ervaringen en deze van vrienden, toch een zeer goede keuze te hebben gemaakt.



heidi

 Meld misbruik28-11-2008 9:25:22

hallo, wij zijn traiteur:"de verleiding", wij hebben een mooie en speciale zaal ter beschikking, en verschillende mogelijkheden, wij werken met jullie alles uit naar wens, gerechten, tafelschikking, wijnen, wij verzorgen alles tot in de puntjes zodat jullie een onvergetelijk feest beleven, voor meer info traiteurdeverleiding@hotmail.com
(samenwerking met feestloft le-lis)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info