Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ter leepe???denotter???de grote stove????

  4-11-2008 17:46:23
hallo allemaal
wij twijfelen tussen 3 zalen waar we graag ons feest willen geven:ter leepe of denotter in zedelgem of de grote stove in zuienkerke.
heeft iemand info of ervaring met die zalen?

groetjes

ellen

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1487


stefanie
25-9-2009
 Meld misbruik4-11-2008 18:23:56

hoi hoi wij doen ons feest op 25/09/09 in de grote stove in zuienkerke. ZE waren super vriendelijk, ik was er op slag verliefd op, en ik heb al heel veel goede commentaar hoort over de zaal. Wat kennissen van mij hebben daar al feesten gedaan en nx dan lof over alles !!!!

ter leepe en denotter heb ik ook al feesten gedaan en vond ik wat minder xxx

gr Stefanie



Joke

 Meld misbruik4-11-2008 18:34:32

Hallo,

Mijn zus is twee jaar geleden getrouwd in ter leepe. Ik vond de keuken en de bediening erg goed! De zaal was ook mooi aangekleed. Eén minpunt vond ik dat de dansvloer achteraan de zaal was en niet echt centraal waardoor er wat een drempel was om te gaan dansen, maar misschien kun je een andere opstelling vragen?

Groeten,
Joke



ellen

 Meld misbruik4-11-2008 18:51:37

alvast bedankt voor reacties wij zelf hebben oudejaarsavond gevierd in de grote stove daarmee ook dat wij daar graag ons feest willen geven want we waren ook opslag verliefd op de zaal.
xjes



majona
30-5-2015
 Meld misbruik4-11-2008 19:34:26

hallo,

ik heb ook al geinformeerd bij de 3 zalen, De grote stove was ook mijn favoriet, maar we hadden contact via mail en plotseling is alle communicatie weggevallen. Ik heb ze reeds enkele mails gestuurd maar ik krijg geen antwoord meer. Dus ben ik nu op zoek naar een andere zaal die de grote stove evenaart.



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik4-11-2008 21:46:12

Mijn beste vriendin is een maand geleden in de grote stove getrouwd, en ik moet zeggen dat het echt in orde was. Ik had maar een opmerking en dat waren de kaarsen die in het midden stonden, de glazen stulpen waren te groot waardoor ik mn overbuur niet zag, maar dat was snel opgelost: kaars uit en stulp op de grond ;-)

Het eten was echt lekker en de bediening was schitterend!!



Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik5-11-2008 14:56:42

Hoi!

Bij ons is er ook iets volledig foutgelopen met de communicatie met de eigenaars van De Grote Stoove... De eigenares maakte voor ons een afspraak, maar toen we in De Grote Stoove wilden overleggen met de eigenaar, bleek onze huwelijksdatum al ingenomen te zijn door een ander koppel!!
Grote paniek...
Gelukkig zijn we uiteindelijk terechtgekomen bij De Plaetsemolen in Oedelem. Echt een aanrader!!

Grtjs, Sabrina

07/08/2009



Valerie

 Meld misbruik6-11-2008 23:18:35

Hallo,

Getrouwd in Ter Leepe! Lekker eten, zeer verzorgde receptie (mensen boffen nog!) en verzorgde zaal zonder tralala...
Tevreden klanten!
Groetjes,



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik7-11-2008 21:51:03



Een half jaar geleden hebben mijn man en ik ons huwelijksfeest gegeven in Denotter. Wij waren er tevreden over en onze gasten ook. Zalig terras (het was toen juist het eerste mooie WE van het jaar en plechtigheid hebben we daar gehouden), receptie: in orde en komen voldoende langs, goede bediening aan tafel (hoofdgerecht -eendenborstfilet- was super!), doen een repasse van de gerechten en het dessertenbuffet was méér dan genoeg.

Met de andere zalen heb ik geen ervaring.

Nog veel succes én plezier bij je voorbereidingen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info