Terug naar overzicht
Wij hebben het onze in Lanaken laten drogen en inkaderen. Bij bloembinderij De Ridder.
Hey,Ik wilde mijn boeket ook laten vriesdrogen en inkaderen door zo'n firma. Mijn bloemist raadde het af, omdat het vreselijk duur is en het boeket er nooit hetzelfde uitziet. Ik heb het zelf laten drogen samen met de corsage van mijn man. OK, de kleuren vervagen, maar het ziet er nog steeds mooi uit, net zoals het was op onze trouwdag. Ik ga op mijn gemak eens rondsnuffelen voor een mooie kader.xxxVeel succes!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 88 dagen getrouwd
Ik ben naar de huwelijksbeurs geweest in Brugge. Daar was een stand die bloemen vriesdroogt. Ik persoonlijk vondt het ni zo geslaagd, de kleuren waren erg verander, witte bloemen waren licht bruin geworden. En ik viel achterover van de prijs 450€ !!!!Nu mijn boeket wordt erg speciaal en er zitten niet heel veel bloemen in, ik zal proberen het zelf te drogen
Het is logies dat de kleuren een beetje veranderen, dit is ook afhankelijk van bloem tot bloem tenslotte wordt het water uit de bloemen onttrokken. Wat de kostprijs betreft klopt dat totaal niet, de verkoopprijzen liggen tussen de €210 alleen drogen tot max €360 dit glazen kast of kader inbegrepen.Vriendelijke groeten Zaakvoerder Freezyflor