Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ouders bedanken

  28-6-2005 20:21:38
Kent er iemand een leuke manier om onze ouders te bedanken? We doen waarschijnlijk al iets in de mis, maar we willen ze ook iets geven dat ze voor altijd kunnen bewaren. Na de trouwdag krijgen ze wel al een klein foto-album, maar we willen ze toch graag nog iets extra geven.Ik dacht zelf al aan een schilderij of een ander kunstwerk.

Groetjes
Nathalie

Nathalie
5-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1804


An
24-9-2005
 Meld misbruik29-6-2005 8:19:55

Onze bezinningstekst op het einde van onze viering en het daarop aansluitend liedje zijn een dankwoord naar onze ouders. Niet letterlijk, maar ze zullen wel weten dat we hen danken. Na de tekst geven we hen mss nog een dikke knuffel of zo. Geen bloemen ofzo, want die zijn er die dag al zoveel.
Als de foto's klaar zijn, kiezen wij er een mooie uit om die te laten vergroten en dan krijgen ze een tijdje na de trouw een foto van ons.
Wij hebben ook gedacht aan een echt cadeau, maar uiteindelijk blijven het je ouders en zij zijn ontzettend blij met een foto van hun kinderen en die is dan ook veel persoonlijker als een gegraveerde spiegel of een fles wijn of wat dan ook dat gesuggereerd wordt als geschenk.
Ieder kiest natuurlijk voor zich hoe hij dit aanpakt, maar ik ken mijn ouders nu toch al bijna 27 jaar en zij gaan hier heel blij mee zijn.
Uiteindelijk is geen enkel cadeau groots genoeg om je ouders te bedanken voor het leven, voor al de kansen die je kreeg, voor zoveel. En dat is denk ik ook niet hun bedoeling. Die mensen doen dat uit liefde. En verwachten helemaal geen cadeau. Ik weet zeker dat onze ouders veel gelukkiger zijn als ze als "dankjewel" ons nog regelmatig blijven zien. Dat wij "als gezin aan elkaar blijven hangen", dat we er zijn voor hen op hun oude dag, dat zij de trotse grootouders mogen worden van onze kinderen en dan zien dat wij een deel van hun opvoeding overnemen, dat ...
Het mooiste geschenk voor ouders is te zien dat hun kinderen gelukkig zijn, gelukkig in hun job, in hun relatie, in hun gezin. En daar draait het huwelijk dan uiteindelijk ook om. Gelukkig zijn en het laten zien aan iedereen die het wil weten.
Dat is volgens mij pas een prachtig cadeau en niet te betalen.

Groetjes van een bijna bruid en hopelijk een toekomstige mama.



Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik29-6-2005 9:17:44

Hoi,

An, dat heb jij heel mooi gezegd. Wij hebben ook lang gedacht aan een leuk cadeau, maar dat is inderdaad heel moeilijk. Wij lezen in de mis een tekst voor en daarna zingen we voor hen zelf een liedje. Ik zal zingen, mijn toekomstige speelt gitaar. We geven een zelfgemaakte 'dank je wel' kaart af en daarna gaan we ook een foto laten vergroten. Vinden ze inderdaad veel leuker dan een duur, groot, ongebruikt cadeau.

Voor ons nog 3 daagjes te gaan.
Groetjes,
Mieke en Yves



Sophie
14-10-2005
 Meld misbruik29-6-2005 11:53:13

Dag Natalie

Wij bedanken onze ouders is de mis, met een bezinningstekst en een kaars met opschrift bedankt mama en papa.
Groetjes
Sophie



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik29-6-2005 13:04:33

wij geven op de avond zelf een vergroting af van een foto van die dag, de fotograaf komt die dan speciaal brengen zodat we het op het feest al kunnen geven.
sandy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...