Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

  11-3-2003 11:44:43
Wij zijn op zoek naar een origineel idee om de verschillende tafels een naam te geven. Heeft iemand een goed idee...?
Katrien

katrien
31-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 978



25-4-2003
 Meld misbruik14-3-2003 13:33:09

mijn neef had veel gasten van de wijnindustrie dus heeft hij de tafels naar wijnen genoemd zo kun je bv de tafels naar bloemen of sprookjes noemen alvast veel succes bij het kiezen



krista
8-8-2003
 Meld misbruik18-3-2003 19:54:18

je kunt je tafels ook naar bekende laten noemen? Of naar bloemen en op elke tafel een bloempje zetten die bij de naam hoort. of wel iets persoonlijkers. een belevenis, plaats waar jullie ontmoet hebt enz



katrien
6-6-2003
 Meld misbruik19-3-2003 17:31:01

Hoi Katrien,

Wij hebben ons tafelnamen geïnspireerd op onze huwelijksreis. We gaan naar Cuba en hebben dus tafels met de naam: Havana, sigaren, rum, Varadero, Castro, ... Mijn broer maakt van deze thema's een kleine tekst met bijhorende foto's. deze tekst drukt hij af op kalkpapier. nadien maken we hier ronden van om een theelichtje in te zetten. Elke tafek heeft dan zo een sfeerlicht met daarop info rond het Cubaans thema. Veel plezier!



Leslie
29-5-2004
 Meld misbruik30-8-2003 12:59:51

Is er een bepaalde traditie in hoe de mensen aan tafel moeten zitten? Ik bedoel wie naast wie en zo? En Is het niet gezelliger van allemaal aan eenzelfde tafel te zitten dan allemaal apparte tafeltjes? Wij zijn natuurlijk maar met +/- 30 mensen voor het eten.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...