Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Als dromen uitkomen...

  2-11-2008 12:29:14
Hoi iedereen!

Zoals beloofd, een verslagje van onze grote dag!!! Het was AF!!! Elke minuut, elk uur, elke dag,... aan voorbereiding, het was het allemaal waard!!!

Het werd een hele lange dag want om 6u00 liep de wekker af en tegen 5u30 lagen we er de dag erna terug in.

Ons volledige verslag kan je best even opzoeken op onze site: www.elsenphilip.bruiloftsite.nl .

Ik ben er namelijk een halve dag mee bezig geweest om het zo goed mogelijk na te vertellen én foto's bij te plaatsen. Maar er gebeurd zoveel die dag, dat er je heel wat ontgaat!

Laat ons één ding gezegd zijn, ook al zal het zowel hét cliché zijn: geniet, geniet,geniet ... Ik heb me écht een princes gevoeld voor één dag!!!

Bedankt iedereen voor raad & daad hier op het forum! Ik kwam hier voor het eerst als niet bruidje, maar ga nog dikwijls langskomen als Mevr. Dekkers!!! :-)

Groetjes,
Els

25 oktober 2008

Els

Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1399


Els
17-7-2010
 Meld misbruik2-11-2008 12:58:13

Hey!

Eerst en vooral een hele dikke proficiat!!!!!!! Ik heb verschillende keren serieus moeten slikken bij het lezen van je verslag(je)! Het moet echt SUPER geweest zijn!!! Blijkbaar moet de misviering een voltreffer geweest zijn, aan de getuigenissen te lezen! (Zou ik ervan een kopietje kunnen krijgen? Ik ben echt wel benieuwd!!! els.verstichel1@telenet.be)
Geniet nog van jullie getrouwde leven en van elkaar, Meneer en Mevrouw Dekkers!! :-)
Els



Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik2-11-2008 14:00:26

Een hele dikke proficiat! Je was kleed was prachtig! In welke winkel ben je daarvoor geweest? Ik kreeg er kippenvel van als ik alles las over je vrijgezellenavond en over je huwelijksdag. Het was echt volmaakt. :-)
Ik hoop dat alles bij mij ook zo vlot zal verlopen. :-)
Zou ik een kopietje kunnen krijgen van de misviering?

Alvast bedankt!
5/9/2009

neirinckxdubois@skynet.be



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik2-11-2008 14:13:19

Hey, ook van mij een dikke proficiat uiteraard. Bij ons staan er nog 279 dagen op de teller maar ik hoop dat we die ook zo zalig mogen beleven.
Als je wil mag je ook naar mij je misboekje eens opsturen.
ans.peterse1@telenet.be

Alvast mercikes
Ans



Katrien
30-4-2009
 Meld misbruik2-11-2008 14:26:18

Hallo,

Zou het ook mogelijk zijn me je misboekje eens door te sturen?
katrien_coeimans@yahoo.com

Groetjes Katrien



Karen

 Meld misbruik2-11-2008 15:03:31

echt prachtig!

kijk al uit naar mijn dag!
Vanwaar komen jou juweeltjes? (tiara en kettingetje)
En ben ook nog wel op zoek naar wat ideetjes voor mijn misviering. (je mag je misboekje ook steeds doorsturen : karen130609@yahoo.com)

Gr



Sandra

 Meld misbruik2-11-2008 18:08:19

Hallo Els,

Even gaan piepen op de site...héél leuk en origineel verslag zo met de foto's erbij!
En..."Everything and More"...EINDELIJK is iemand die dat liedje kiest...good choice!!

Geniet nog maar wat na, je was een mooi prinsesje!

Groetjes

Sandra



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik2-11-2008 19:12:24

Dag Els,

Het was een prachtige dag!
De misviering was heel emotioneel, heel persoonlijk, en daarom zoooo mooi.

De hele dag hebben jullie genoten, en dat was er aan te zien.

Hopelijk genieten jullie nu nog na, en ik zal er voor zorgen dat jullie dat nog lang kunnen doen ;-)

Ik ben blij dat ik er bij mocht zijn.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Tamara

 Meld misbruik2-11-2008 19:56:02

Héhé, ik dacht al dat ik die foto's herkende ... Stonden jullie ook niet in het Goednieuwskrantje? :)
Nog een dikke proficiat!
Btw: welke jurk had je? Echt mooi!



Els

 Meld misbruik2-11-2008 20:56:37

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties! :-)

@ Tamara: inderdaad, wij stonden er ook bij vorige week! Mijn kleed kwam van bij E&R in Beverlo, het was er eentje van 'Hervé Marriage'

@ Heidi: ja, we hebben genoten!!! En zijn intussen super benieuwd naar jouw werk... :-)

@ Karen: ook de juweeltjes kwamen van bij E&R in Beverlo. De ketting & tiara waren van hetzelfde merk, hetzelfde motief... zo bleef het mooi bij elkaar passen en bleef het betaalbaar! (en dat is ook belangrijk he!)

@ de andere ladies: ik mail jullie vanavond nog de misboekjes!

Groetjes,

Els




annelies

 Meld misbruik2-11-2008 20:59:20

Hallo,

Proficiat met jullie huwelijk, het blijkt een zalige dag geweest te zijn.
Zou je naar mij ook uw misboekje willen doormailen
avereecke@hotmail.com

Bedankt



Eef

 Meld misbruik2-11-2008 22:18:35

Hoi Els,

een prachtig verslag! Echt leuk om zo mee te kunnen genieten. Zo kunnen we lekker mee weg dromen van hoe onze dag zou kunnen worden e ;)

IS het misschien mogelijk om dat misboekje waar je zoveel complimentjes over gekregen hebt ook door te mailen naar eefpeeters@gmail.com?
Alvast bedankt!

Geniet nog lekker na van jullie getrouwde leventje!




Inge
14-7-2009
 Meld misbruik2-11-2008 23:28:47

Ik begin hier al helemaal weg te zwijmelen... kreeg de tranen al in mijn ogen bij het lezen van je verslag. Ben blij dat het zo'n mooie dag was voor jullie.
Jullie zagen er prachtig uit. Je haar is ook heel mooi, zou je me aub een foto kunnen doormailen waarop je het duidelijk ziet vanvoor en langs achter? Ik zou ook zoiets willen maar heb nog geen goede foto gevonden ;-) (zonder sluier want die heb ik niet)
En je misboekje, daar ben ik ook benieuwd naar, ze stoefen er nogal op dus zou je het mij ook aub willen doormailen?
inge_de_rycke@hotmail.com

Alvast bedankt en geniet maar van jullie wittebroodsweken!
Groetjes,
Inge



Els
25-4-2009
 Meld misbruik3-11-2008 0:51:21

Hoi,

Ik heb net jullie site eens helemaal doorlopen, echt knap hoor. Heel tof in elkaar gestoken allemaal. Je komt me heel bekend voor, waarschijnlijk van bij Mosa Nostra. Ik ben zelf van Maasmechelen, wij trouwen op 25 april 2009. Geniet nog van jullie wittebroodsweken!!!

Groetjes els

ps: als je wil, had ik ook graag een voorbeeld van je misboekje gehad. els_fraussen@hotmail.com



Valerie
5-9-2009
 Meld misbruik3-11-2008 21:15:25

Hey,

Eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk.
Ik krijg er alleen maar meer zin in om te trouwen als ik zo naar jullie verslag kijk!!!
Jullie zagen er echt prachtig, en vooral heel gelukkig uit.
Mag ik eens vragen van wie je kleed is? En waar haalde je je kroontje/diadeem?

Groetjes
valerie_ronsse@hotmail.com



Kathy
23-5-2009
 Meld misbruik3-11-2008 22:01:25

Dikke proficiat Els en Philip.

Je hebt de site prachtig gemaakt, Els. Het ziet er allemaal zo lekker romantisch uit. Als ik de foto's zie met je sluier, dan begin ik te twijfelen om er toch ook voor te gaan. Dat hoort er eigenlijk ook wel een beetje bij.

Wij trouwen 23 mei 2009 en hebben nog een heleboel werk voor de boeg. En ik heb zo'n gevoel dat het steeds sneller dichterbij komt. Ik denk dat ik aan trouwstress lijdt, heb ik al verschillende keren aan mijn verloofde gezegd, maar die blijft er voorlopig nog rustig bij.

Moest je soms eventjes tijd vinden, zou je ook eens je misboekje willen doormailen, ik ben er benieuwd naar, nadat ik al die positieve reacties heb gelezen. michiels_kathy@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt en geniet van je wittebroodsweken.

Kathy



Els

 Meld misbruik4-11-2008 18:53:07

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties... :-) Altijd heel fijn om te lezen!!!

@ Kathy: ik heb geen moment spijt van m'n sluier! Het zat heel fijn, maar na de namiddagreceptie heb ik m afgedaan. (de tiara is wel blijven opstaan)

@ Valerie: Alles kwam van bij E&R in Beverlo. Ik ben echt niet beginnen rond neuzen, nu paste alles perfect bij elkaar! ;-)

@ Els: inderdaad, jouw naam komt me ook héél bekend voor. En ik denk ook wel van bij Mosa Nostra! Heb je ergens een foto staan? Dan kan ik eens piepen... ;-)

@ Inge & Eef & Annelies: misboekje komt er aan!

Mocht er nog iets zijn, geef gerust een seintje...

Groetjes,
Els




Sylvie

 Meld misbruik5-11-2008 6:11:08

Dag Els,

Amai, ik krijg de tranen in de ogen bij het lezen van je verslag. Zo mooi! Ik kan al bijna niet meer wachten tot onze trouw volgend jaar... Ik hoop dat alles even perfect zal zijn als bij jou. Geniet ervan!

P.S. Zou je je misboekje ook naar mij willen doorsturen aub? duits100@hotmail.com
Bedankt!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...