Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Happy Music

  1-11-2008 17:45:40
Hallo,

Heeft er iemand al negatieve ervaringen gehad met DJ happy music? Ik vind een DJ erg belangrijk, vandaar dat ik graag eens rond hoor.

Bedankt!

Joke

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 934


Sylvie

 Meld misbruik1-11-2008 18:49:31

Hey Joke,

Wij zijn getrouwd op 27/09/2008 en hadden Dierk van Happy Music als dj, awel wij moeten zeggen dat wij nog nooit zo'n goeie dj gehad hebben. Hij was echt de max, de dansvloer stond constant vol en iedereen was vol lof over Dierk. K weet zeker als je Dierk neemt als dj, dat je 't geen minuut zult beklagen. Hij draait alle liedjes die je wil, je mag zelf kiezen wat voor genre je wilt. Hij komt zelfs voordien bij je langs en al je wensen mag je 'm zeggen en die komen zeker uit.
Studio Happy Music is een echte aanrader!
Als je over Dierk niet tevreden bent, dan ben je over niemand tevreden, neem dit van ons aan.

Vele groetjes,

Sylvie en Dave



LeBart

 Meld misbruik2-11-2008 9:56:35

Iedereen wil de beste DJ op zijn feest, en misschien was Dierk de beste dj die Sylvie en Dave zich hadden kunnen wensen, niets zegt dat dat voor jullie feest zo is.

Er zijn meer djs als er muziekgenres zijn, en elke dj zal andere accenten leggen, het is aan jullie om met een staalkaart van jullie wensen de dj te zoeken die daarbij past.

Armin Van Buuren is de beste DJ ter wereld, de kans is echter groot dat hij op het trouwfeest van een Karel en Mieke, die beiden fanatieke Motor en Metal fans zijn, geen goede beurt maakt.
Hou je van retestrak gemixte dj setjes dan kom je beschoren uit als jullie dj de leukste liedjes ter wereld aan elkaar rijgt als een nieuw geprogrammeerde wurlizer jukebox ...

een positieve ervaring voor de een ... is een negatieve voor de ander, en omgekeerd.

cheers, dj LeBart



Jan

 Meld misbruik2-11-2008 10:40:01

Joke, ik zou echt niet twijfelen! Dierk is een uitstekende dj die ongelooftelijke ambiance brengt op jullie feest ... Een prachtige installatie, goede muziekkeuze, en een dansvloer die de ganse nacht vol staat! En niet zoals LeBart, die het constant blijkbaar beter weet, maar niet de vermelding hierboven ivm sluikreclame kan lezen! Indien hij publiciteit voor zich wil maken - met op ieder item de vermelding dj LeBart - dat hij dan publiciteit maakt op de daarvoor voorziene (betalende) pagina's van dit forum! Joke, alvast veel suc6!



LeBart

 Meld misbruik2-11-2008 11:18:31

Ik zeg toch nergens dat Dierk niet goed is ... ik geef feesten door naar studiohappymusic als ik boekingen heb, en omgekeerd.

cheers, LeBart



Thierry

 Meld misbruik2-11-2008 11:35:30

---



kris

 Meld misbruik2-11-2008 13:39:17

Jan
Lebart maakt hier geen reclame, hij is wel één van de weinigen dj's hier die mensen op het forum helpt en die hier over het algemeen zijn goed onderbouwde mening verkondigt.
Er zijn hier meer dj's die echt reclame maken en niet ingaan op de vraag dan anderen, kijk maar es na...
Het enige dat Lebart misschien kan doen is groeten met: cheers, Lebart ipv cheers, dj Lebart. Zo is Jan ook tevreden! :-) Ter verduidelijking: mij stoort het niet dat er dj voorstaat hoor.

Wat Thierry zegt is ook waar, alleen de uitspraak: "vraag prijzen en vergelijk" vind ik minder goed gezegd. Ik ben al jaren aan het ijveren en het er bij de mensen aan het instampen dat de goedkoopste dj over het algemeen niet de beste dj is. Helaas zijn er mensen genoeg die dj's opbellen, de prijs vragen (of er proberen naar te hengelen) en dan weer afleggen....die zijn duidelijk op zoek naar de "goedkoopste dj" en niet naar een dj die het best bij hun feest past. En soms hoor ik nadien dat het op niks trok. Tja....ga hier maar niet zeggen wat ik dan denk! :-)
Enfin, Joke, nog veel succes bij het vinden van je dj....enne, je mag ook gerust de positieve ervaringen van een dj vragen hoor (ipv de negatieve). :-)
Greetz,
Kris



Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik2-11-2008 14:07:07

Als je een all-round dj zoekt (en dat is in de meeste gevallen toch wel zo voor huwelijken dacht ik) dan ben ik zeker dat Happy Music een prima keuze is. Wij waren in ieder geval toch heel tevreden over Dierk!
We vonden trouwens ook niet dat hij teveel praatte of zo.

Je zal op deze site en andere forums over iedere dj wel iets positiefs en iets negatiefs lezen hoor, maar veruit de meeste commentaren over hem waren lovend, daarom dat we hem gekozen hebben.

Ciao,

Dirk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...