Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd en heimee !!!

  31-10-2008 11:30:41
Hallo allemaal,

Tot 16 augustus 2008 behoorde ik nog tot de categorie 'bruidjes in spé'. We zijn nu al 76 dagen supergelukkig getrouwd, maar zit met een probleempje. Ik heb enorm 'heimwee' naar onze trouwdag.
Niet omdat er iets is misgelopen, maar juist omdat alles zo perfect is gegaan. Het weer was super, de sfeer, het feest, de mis, alles gewoon.

Ik mis dit alles... Het klinkt misschien zo onnozel of stom, maar kan het niet helpen. Als ik naar onze foto's en onze film kijk, is het nog erger ...

Heeft er iemand misschien tips om dit een beetje van mij kunnen af te zetten.
En ... weet iemand een creatieve oplossing om mijn kleed 'nuttig' te gebruiken?

Groetjes
Marijke

Marijke
16-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1035


Nele
10-10-2009
 Meld misbruik31-10-2008 12:00:50

Kindje kopen? :-)



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik31-10-2008 13:17:43

Hey Marijke
Ik ben 55 dagen getrouwd en kan je helaas niet echt raad geven... ONzen trouw was fan tas tisch!!! Maar aan de andere kant, het is achter de rug het was goed en ik kan nog zalig nagenieten..maar heimwee niet echt..
Misschien omdat ik er op regelmatige basis nu nog van geniet(alsof het terug die dag is):alle kaartjes hangen nog in de living, de bedanktkaartjes zijn gemaakt bewonderd en rondgestuurd,we gaan den boer op met de DVD en genieten elke keer terug. Nu gaan we op huwelijkreis joepie!!Bekijk het ook eens langs den andere kant je kan én nagenieten én alle voorbereidingen zijn achter de rug.Begrijp me niet verkeerd ik bereidde het graag voor maar er stak zoveel tijd in en af en toe liepen er dan dingen niet goed. Ben gewoon al content met die zeeën van tijd die ik heb bijgekregen. En zoals Nele zegt nu over naar de volgende stap he kindjes!
Mij lijkt het niet gezond te blijven hopen dat die dag nog niet voorbij was, ze is voorbij en ze was goed wat wil je nog meer?
geniet van je ventje!!



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik31-10-2008 20:48:17

Hi Marijke,
Ik begrijp je gevoel hoor. Heb ook een tijdje heimwee gehad naar onze trouw (we zijn getrouwd in mei). Heb ook lange tijd met traantjes naar onze video gekeken. Nu kijk in enkel terug met een goed gevoel. Het is zo'n fijne herinnering. Misschien helpt het ook omdat ik nog altijd op een super leuk forum (ik-trouw.org) zit waar ook vele ex-bruidjes nog komen. Het is een echte "vriendinnen"bende geworden. Maar misschien gebruik je dat forum ook wel (met die "nick"names weet je nooit he). Kom gerust anders even piepen hoor.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com



Tamara

 Meld misbruik1-11-2008 1:16:48

Hier zit er nog eentje die af en toe nog wat heimwee heeft. Maar denk wel dat dat slijt hoor ...
Khoop het toch ;)



Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik1-11-2008 11:53:58

Hoi allemaal,

Heel hard bedankt voor de reacties!

Misschien is het zoals Vicky zegt: nu is er zoveel tijd vrij gekomen, die je anders in de trouwvoorbereidingen stak, dat je te fel begint na te denken.
Maar ik geniet ook, het is niet zo dat ik wil dat die dag nog niet voorbij is, het zit misschien nog te fel in mijn gedachten.
Het is misschien gewoon 'het zwarte gat' waar we inzitten!

Binnenkort beginnen we te bouwen en willen we aan kindjes beginnen, dus nieuwe dingen om mee bezig te zijn!

Groetjes
en tot binnekort misschien!!
doei



kathleen

 Meld misbruik3-11-2008 20:56:04

Hoi Marijke,

je bent echt niet alleen met dit gevoel en zoals Diane zegt kom eens kijken op het ander forum, daar zit nog meer dan 1 getrouwde vrouw met heimwee( zoals ik :-)). Heel gezellig


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...