Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

collier met parels

  30-10-2008 21:35:39
Hallo,

Ik ben op zoek naar een korte, vrij zware collier met veel parels (beetje alla Linea Raffaelli), maar ik wil deze in paars. Heeft iemand een tips voor mij qua winkels (regio Gent) of kennen jullie iemand die colliers met parels maakt?

Bedankt!

Joke

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 930


Liese
9-5-2009
 Meld misbruik31-10-2008 8:19:22

Hoi Joke,

je kan eens een kijkje nemen op www.beadbeauties.nl , daar vind je veel keuze tegen betaalbare prijzen! Ik heb er al veel positieve dingen over gehoord.

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Leslie
30-5-2009
 Meld misbruik31-10-2008 11:22:28

Hallo, als je mij een foto kan doorsturen van wat voor collier het moet zijn kan ik is effe kijken want ik maak zulke colliers op maat en naar smaak van de klant
Leslie_vanpee@hotmail.com



Joke
6-12-2008
 Meld misbruik31-10-2008 11:44:42

in lokeren is er een prachtig winkeltje (soie belle). die mevrouw maakt ook juwelen op aanvraag. ik ben er zeker van dat zij je verder kan helpen! ze heeft ook mijn juwelen gemaakt en zijn prachtig en vooral: uniek! de prijs valt ook goed mee! ik heb voor mijn collier, armband en oorbelletjes rond de 100 euro betaald (er zit ook zilver in verwerkt) dus dat is helemaal niet veel ls je bedenkt dat je een juweel draagt dat niemand anders heeft...
ze is heel vriendelijk en levert de juwelen ruim op tijd af (ik had men armband en oorbellen al na een week...)
zoek haar eens op op google!

een echte aanrader voor andere bruidjes!!!!!!!!!!!!!!



evy
1-3-2009
 Meld misbruik31-10-2008 13:04:19

Beadbeauties.nl! Zeker een aanrader! Zij maakt alles naar wens. Ben heel erg tevreden over haar!

Groetjes Evy
91 dagen getrouwd



Nele
10-10-2009
 Meld misbruik31-10-2008 14:51:38

Hoi,

Ik weet ook nog een winkeltje zijn in Gent met heel leuke juwelen. De naam ken ik niet, maar het is in Onderbergen, schuin over De Kastart (waar je de allerlekkerste spaghetti van Gent kan eten, mocht je dat nog niet weten :-) ).

Groetjes
Nele



miek
21-3-2009
 Meld misbruik31-10-2008 18:03:35

in gent heb je ook nog heartbead - walpoortstraat (is het verlengde van de st-pietersnieuwstraat). lieve dame, heeft veel juweeltjes en modellen en maakt kettingen naar jouw wens (kleur, genre,...) of je kan er een workshop volgen, en zelf je ketting maken!



Beadbeauties

 Meld misbruik3-11-2008 20:19:06



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...