TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
|
30-10-2008 19:19:57
Hey,
ik ga dit zelf kiezen en zelfs afhalen (ik zie mijn toekomstige voor de 1ste keer in het gemeentehuis en dan zou ik toch al met mijn boeketje willen binnenkomen.) Ik ga voor een boeketje met gele roosjes (geel is mijn lievelingskleur) en groene blaadjes er omheen.
Groetjes
|
|
Inge
14-7-2009
|
30-10-2008 20:42:54
Ik wil een boeket met donkerroze hortensia's maar mijn vriend gaat het kiezen. Ik heb wel al wat foto's van internet die ik hem ga mee geven en hij weet dat er zeker donkerroze moet in zitten (op mijn jurk zijn er donkerroze bloemblaadjes genaaid en we zijn voor mijn aanstaande een donkerroze das aan het zoeken). Ik vertrouw op zijn goede smaak en veronderstel dat het zowiezo wel mooi zal zijn, 'k heb al gezegd wat ik absoluut niet mooi vind ;-)
Hier vind je veel foto's van bruidsboeketten: http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=173 En ook veel andere foto's (van jurken, kapsels, uitnodigingen...)
Groetjes, Inge (1/8/2009)
|
|
Diane
16-5-2009
|
30-10-2008 21:59:46
Bij mij was het vooral een wit boeketje. Mijn vriend is het toen gaan kiezen. Ik heb hem wel in de richting "gezet" van wat ik wou en wat ik absoluut niet wou, heb ik hem ook verteld. Ik vond de verrassing de dag zelf echt super. Indien je een fotootje wil, mag je me altijd mailen (elisadiana1@hotmail.com) Groetjes,
|
|
Vicky
3-10-2008
|
30-10-2008 22:24:24
Hoi,
Ik ben mijn bruidsboeket zelf gaan kiezen en mijn vriend (nu sinds 3 oktober mijn man) is het wel gaan afhalen. Ik had een gekleurd kleed en wou zeker zijn dat mijn bruidsboeket bij de rest zou passen. Als je mij je emailadres doorstuurt zal ik je anders enkele foto's doorsturen van mijn boeket.
Groetjes, Vicky (vicky.vermoesen@telenet.be)
|
|
Sanne
8-8-2008
|
30-10-2008 22:49:29
Hallo Sylvie, Ik ben ondertussen al 83 dagen getrouwd en ben mijn bruidsboeketje zelf gaan kiezen. Mijn wederhelf was een beetje bang om verkeerd te kiezen, zeker omdat ik zo graag bloemen zie. Ik had ook mijn zin niet gevonden op het Internet, maar in de bloemenwinkel hebben ze wel wat boekjes waar je uit kan kiezen. Als je wilt wil ik wat foto's doorsturen van het bruidsboeketje, stuur je E-mail adres dan maar door. Véél succes nog ! Sanne
|
|
Sarah
30-5-2009
|
30-10-2008 23:31:04
Hoi Sylvie,
Als je de foto's van de boeketten ontvangt mag je ze mij ook even doorzenden als het kan :-) sarahenbarttrouwen@live.be
Alvast bedankt! Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
31-10-2008 0:47:56
heb mjn boeket zelf gaan kiezen samen met mijn ventje :) voor foto mailtje op alleenvanmij@live.be was een witte biedermaier met groen lint tussen verwerkt lange stengels en had er ook enkele takjes lavendel vanop mijn meter haar graf ingestoken
|
|
Melissa
6-12-2008
|
31-10-2008 9:34:26
Hoi, Mijn man (we zijn al voor de wet getrouwd) gaat mijn boeketje kiezen met mijn schoonmama. Op haar verzoek, weliswaar. Ik heb hem wel al gezegd wat ik wil en wat ik zeker NIET wil. k Heb ook al gezegd van bij welke bloemist ik dat wil. Ik vertrouw op zijn goede smaak, maar ik vrees dat ik, bij eventuele teleurstelling, dit niet zal kunnen wegsteken...
|
|
annouschka
11-3-2010
|
31-10-2008 9:39:41
Ikzelf ben het voor mijn huwelijk voor de wet op 18/10 gaan bestellen bij de bloemist, ik had gemeld wat het mocht zijn en zij zouden er een verrassing van maken. Het was een mooi boeket (kan je foto mailen) in kleur maar uiteindelijk toch niet wat ik echt wou!!! Maar wel supermooi. Voor het ceremonieel huwelijk volgend jaar heb ik vorige week een boek gekocht met bruidsboeketten in (dit waarover ze reclame maken bij de loving you). Nu heb ik nog een jaar tijd om te oefenen en de dag ervoor ga ik mijn boeket zelf samenstellen, als de proefjes lukken tenminste!!!
|
|
Joke
6-12-2008
|
31-10-2008 11:49:41
ik heb dit volledig overgelaten aan men aanstaande... ik hou van die traditie en zou het eerlijk gezegd spijtig gevonden hebben moest ik dit volledig zelf moeten beslissen! zelfs als hij afkomt met een boeket dat niet bij men kleed past, spijtig, zolang hij het maar gekozen heeft ... ik ben nogal redelijk controlefreak en veel mensen vinden dat ik het zelf moet bestellen, maar dan is heel die magie eraf...
|
|
Inge
27-9-2008
|
31-10-2008 12:14:37
wij zijn samen gaan kiezen, mijn man twijfelde aan zijn goede smaak en ik heb jaren in een bloemenwinkel gewerkt en dus vele boeketjes geshowd in den tijd en wist dus perfect wat ik wel en niet wou. Het is wit, grijs en paars geworden en een stuk stof van mijn jurk was erin verwerkt. Schitterend gewoon echt wat ik wou en mijn ventje zag het gelukkig ook supergraag, hij kon niet beter gekozen hebben zei hij ;-) Inge
|
|
Mieke
|
31-10-2008 12:43:36
Jullie mogen fotootjes doorsturen naar duits100@hotmail.com.
Bedankt!
|
|
Kay
22-8-2009
|
31-10-2008 16:29:28
Wij gaan samen kiezen maar eigenlijk weet ik al wat ik wil. Ik heb een zwarte trouwjurk en gaa een boeket nemen van 1 bloem een zwarte Calas. en ook de decoratie in de kerk zal uit die bloem bestaan.
Nog veel succes
|
|
Lieve
27-6-2009
|
|
|
Karen
18-7-2008
|
1-11-2008 10:11:19
Mijn man regelde het met zijn moeder. Ik had haar wel foto's van mijn kleed meegegeven en overlopen wat ik wel en niet mooi vond!
Het was heel moeilijk voor me om het niet te weten! x
Karen
|
|
Tamara
20-9-2008
|
1-11-2008 16:03:54
mijn ventje is dit gaan kiezen samen met zijn mama. Khad wel op voorhand tegen de bloemiste gezegd wat ik wel of niet wou. En kmoet zeggen kvond het echt een supermooi boeketje...
Het resultaat kan je zien op www.20september.bruiloftsite.nl
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|