Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft/had er een jurk van Cymbeline?

  29-10-2008 17:46:39
Hallo dames,

Ik heb mijn droomjurk gevonden en besteld bij JPC in Antwerpen. Ze is echt heel mooi.
Alle aspecten die ik wou in jurk zijn aanwezig en ik wou ze gewoon niet meer uitdoen... :)
Wie onder jullie heeft er ervaringen met die merk, ben benieuwd wie er dezelfde jurk heeft maar durf het hier niet zo goed te zeggen.

xxx

megamindy
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1430


Karen
18-7-2008
 Meld misbruik29-10-2008 17:52:58

Hey

Ik had de jurk van Cymbeline BIKI. Op foto in de catalogus ziet hij er anders uit dan in t echt.
www.patriciaderycke.be wedding Arnold en Karen, daar zie je foto's van mij met mijn jurk!

x

Zat zalig de hele dag!
Heb hem laten reinigen en daarna op een pop gezet in ons huis voor 2 maand. Nu hangt hij in onze dressing!



Lindsy
25-7-2009
 Meld misbruik29-10-2008 19:06:23

super mooi kleed, karen! Stond ook bij mijn favorieten. Maar tis er nu eentje van ian stuart geworden!

Ik heb er nog een ander van cymbeline gepast en die was ook heel mooi. Creole was het type! Ook zeer mooi. Je had t in het gebroken wit, rood en zwart!



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik30-10-2008 10:12:28

Wow Karen, echt knap! Prachtige foto's ook!



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik30-10-2008 10:39:40

Ik heb er ook eentje! Dinsdag ga ik voor 1e pasbbeurt, en het werd tijd want ik heb mijn kleedje al in januari besteld! De naam weet ik niet eerlijk gezegd...



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik30-10-2008 20:17:52

Megamindy, welk kleedje heb je eigenlijk aangehad? Ik ben net terug van een passessie bij Pereboom in Maastricht en heb er het kleedje Chorus aangehad waar ik helemaal verliefd op ben geworden! Op de foto ziet het er heel anders uit dan in het echt. Vanvoor is het heel eenvoudig en vrij strak (goed ingesnoerd!) en vanachter is er veel volume en is het wel erg speciaal. Het is alleen wat aan de dure kant...Maar deze is een zeer grote kanshebber!



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik1-11-2008 13:03:23

Hey
ik ben in juli getrouwd in de bouton d'or van cymbeline en heb hier zeer veel zeer goede reacties op gekregen, men spreekt er mij nog steeds over aan. Ik heb me ook de hele dag als een prinses gevoeld en heb me mijn cymbeline keuze zeker niet beklaagd!



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik6-11-2008 9:30:30

Ik had ook een kleed van Cymbeline, de Creole (zonder de bloemen, want die vond ik er te veel aan). Zalig kleed, alleen was het niet kort genoeg gemaakt, waardoor ik er heel snel ben gaan opstaan en het lichtjes gescheurd is (en waardoor mijn man er steeds vaker ging opstaan :-) Nu ja, dat lag uiteraard niet aan het merk, maar wel aan de bruidswinkel.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...