Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ben het zo moe...

  29-10-2008 14:43:50
Hoi,

tis nu bijna aan ons en ik moet zeggen, ik kijk er eigenlijk heel hard naar uit maar toch kan het niet snel genoeg om zijn. Al die commentaar begint me nu echt wel te enerveren.
Zijn ma die achter mijn rug om dingen veranderd (we wilden felgekleurde dassen gaan kopen en achter onze rug om heeft ze zwarte gehuurd...) en zich overal mee moeit, die me een vrijgezellenavond opdringt die ik niet wou en zeker niet met haar erbij, die steeds opmerkt als ik me niet goed voel dat dat stress is (hoewel al mijn collega's en mijn ouders vinden dat er wellicht nog nooit een meisje met zo weinig stress is geweest), toen mijn kleed nog te groot bleek bij de laatste pas had ze wel al gedacht dat ik vermagerd was (nu ben ik zowiezo al super mager en zou ik veel liever iets zwaarder zijn en was ik ook eindelijk 2.5 kilo aangekomen!) en heeft ze steeds commentaar op mijn vriend omdat die haar favo zoontje niet als getuige heeft gekozen. Als klap op de vuurpijl heb ik al van toen ik de reactie van mijn schoonzus in spe (die echt absoluut een popje met streken is) gezegd dat ik het zo zag gebeuren dat ze op onze trouwdag zou aankondigen dat ze zwanger was. Nu hebben we ze vorige week gezien en zijn er volgens ons 2 opties, ofwel is ze zwanger, ofwel heeft ze een borstvergroting gehad...

aangezien ik snak naar kindjes maar dit momenteel nog absoluut onmogelijk is, zou dit voor mij echt vreselijk zijn. Ze zijn immers allebei jonger en op het marginale af maar wel ondersteund door stinkend rijke (marginale) ouders.

Nu zeggen mijn mama en vriendinnen wel de typische dingen, tis jouw dag, trek het je niet aan, zo is het niet moeilijk, jouw tijd komt nog wel enz. Maar het knopje dat omgedraaid moet worden heb ik voorlopig niet gevonden.

dus we tellen maar af hé...

Lientje
8-11-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1060


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik29-10-2008 15:11:58

Dag Lientje!

Wanneer is je trouw? Ik zou zeggen, probeer het u allemaal niet aan uw hartje te laten komen, maar da's natuurlijk wel gemakkelijker gezegd dan gedaan hé! Begrijp het wel hoor...

Succes
18/04/2009



Nele
10-10-2009
 Meld misbruik29-10-2008 15:22:45

Hey Lientje,

Ik meen me nog een vorig bericht van jou te herinneren over je toekomstige schoonzus.

Ik begrijp echt wel dat je het moeilijk hebt nu. Zelf ben ik voorlopig volledig positief over mijn schoonma, maar soms vrees ik dat naarmate de tijd vordert (wij trouwen pas over een jaar), we nog voor moeilijkheden zullen komen te staan.

Ik hoop voor jou echt dat je de knop nog kan vinden, want zelf kan ik ook niet meer zeggen dan: geniet van jouw dag, samen met jouw ventje...

Veel liefs
Nele



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik29-10-2008 15:25:14

Hey,

Ik herken me in het laatste wel in!
Mijn getuige (waar ik al spijt van heb;-s)
zegt dat ze zo snel mogelijk een kindje wil...dus dat ze nu gaat stoppen met de pil...ik ben beginnen uitrekenen en als ze er ongeveer 2 maanden over doet om zwanger te zijn, is ze of net bevallen of hoogzwanger op den trouw...tof zene!!!
Zelfs nog niets gevraagd van hoe ver sta je met alles (ze is dan ook thuis en heeft tijd om dingen op het internet te zoeken enzo...)maar doet het niet!!!Jongens jongens ben het soms zo beu hé!!
En mijn schoonouders hebben ook nog niets gevraagd over den trouw.....tof allemaal héél tof!
Had beter mijn broer gevraagd als getuige..die vraagt ook niets over den trouw, maar van hem kan ik dat aanvaarden!!

groetjes,

Debby
8-8-2009



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik29-10-2008 15:38:31

Hallo,

ik snap dat dit helemaal niet leuk is maar ik kan je maar één tip geven, negeren! Mijn schoonfamilie is ook allesbehalve leuk en toch zijn ze er niet in geslaagd onze dag te vepesten, ze hebben enkel zichzelf belachelijk gemaakt en zijn zowat pisnijdig dat onze dag zo super was.
Wat betreft het berichtje hieronder over die getuige met een kinderwens...daar kan ik minder begrip voor opbrengen. Ten eerste kan je nu eenmaal niet van mensen verwachten dat ze hun leven op stop zetten voor jouw huwelijk. Ik kan ervan meespreken, eens die kinderwens er is kan je die heel moeilijk verdringen. Ik was ook zwanger toen mijn nicht trouwde deze zomer en ik ben een ganse dag van 's morgens tot de morgen erop bezig geweest met haar trouwdag. Ten tweede kan je altijd als noodplan voorzien dat er iemand anders getuige kan zijn indien dit nodig zou zijn. Ten derde, een zwangerschap kan je niet helemaal plannen, voor hetzelfde geld lukt het niet zo vlot om zwanger te worden en is er helemaal geen probleem.
Ten vierde, een trouw is een hele belangrijke gebeurtenis en ik kijk er nog altijd op terug als mijn mooiste dag MAAR eens jullie zelf gaan zwanger zijn en gaan uitkijken naar een babytje zullen jullie merken dat dit toch nog een andere dimensie is. Eén tip dus, geniet van jullie voorbereidingen met jullie tweetjes, verwacht van andere mensen niet teveel zodat je niet teleurgesteld kan worden en maak er een prachtige dag van!

Groetjes,
Isabel



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik29-10-2008 15:43:22

Hoi Lientje,

ik begrijp je gevoel, toen we gingen aankondigen dat we zouden trouwen was ik ook bang dat de broer van mijn toekomstige en zijn vriendin ons voor zouden zijn. Hij is even oud, zij 1 jaar jonger. Ze zijn wel al enkele jaren langer samen dan ons maar hij studeert nog (zit op kot) en ze wonen nog niet eens samen, dus dat zou een beetje vreemd zijn. Maar mijn schoonbroer had tegen mijn schoonmoeder gezegd dat em niet te lang meer ging wachten met zijn vriendin te vragen (en toen was er nog geen sprake van onze verloving).

Je mag me altijd mailen (liesevoets@hotmail.com), dan kunnen we het er nog eens over hebben (ik vertel hier niet graag alles, je weet nooit wie er mee leest).

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik29-10-2008 15:58:03

Isabel,

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt...zou het super vinden dat ze zwanger zou zijn, maar het is voor persoonlijke redenen dat ik dat zeg...
Ik begrijp je reactie...maar mij stoort het gewoon als je altijd zegt van ik wil geen suitekleed kopen omdat ik te dik ben en si en la...ze is nu al niet slank en ik weet hoe ik me voelde als ik zwanger was...



katelijne

 Meld misbruik29-10-2008 16:20:29

Ik heb zo een beetje de indruk dat je er niets zal kunnen aan veranderen. Je schoonzus zal dan misschien wel met opzet wachten tot op jullie dag om haar nieuws aan te kondigen, maar uiteindelijk kent zij ongeveer de helft van de gasten niet, dus die hebben daar zeker ook geen boodschap aan. Wees er maar van overtuigd dat het overgrote deel van de mensen naar jullie feest komen omdat ze blij zijn voor jullie en jullie trouw willen vieren! De aandacht zal zeker naar jullie gaan!

Geniet van je ventje en let niet teveel op je schoonfamilie. Je vrienden en je familie zullen zeker ook de hele dag staan glunderen, en helpen je dag tot een superdag te maken!

veel succes, xx



Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik29-10-2008 22:31:45

Mja, tis niet echt 'de aankondiging' hoor. Als ze zwanger is, dan zal ze dat zeker die dag bekendmaken, zo is ze nu eenmaal. Het gaat me vooral om het feit hoeveel pijn mij dat zou doen, gewoon de wetenschap dat zij parasieten zijn die er nog niet in slagen hun gedrocht van een hond op te voeden en dat type mens zijn dat zich eigenlijk beter niet voortplant en dat wij nog zo lang moeten wachten eer het financieel en qua job een beetje mogelijk is...



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik30-10-2008 10:06:39

hey, amaai,

nu stel je het echt wel heel cru.begrijp wel dat je er mee in je maag zit, maar tenslotte is het familie he. hoe je het draait of keert.

kan je niet gewoon open kaart spelen en op hun afstappen en zeggen dat ze die dag dat nu echt nie moeten doen.

openheid duurt het langst.

groetjes ellen



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik31-10-2008 11:09:51

Laatste bericht van Lientje was mss cru, maar "het blijft toch familie" daar heb ik een andere mening over.
Inderdaad blijft het familie, maar hoe je het draait of keert die kies je niet zelf en dan zeker de wederhelft van je familie niet...
Begrijp je frustraties, maar zoals eerder gezegd zullen het zij zelf zijn die hun belachelijk gaan maken, dus...
En als ze dan toch echt zo'n parasieten zijn, verlaag je dan niet tot hun niveua en sta erboven. Misschien weten ze gewoon van niet beter.



Inge
27-9-2008
 Meld misbruik31-10-2008 12:40:03

Hey Lientje,
Maak je niet al te veel zorgen, mijn schoonzus was ook zwanger op onzen trouw en er zijn die dag 3 mensen geweest die nog zwanger bleken en het vertelden, maar tenslotte is het jouw dag en dat is echt maar een momentopname, binnen de vijf minuten is er weer een ander moment dat jullie weer in de spotlights staan, zij kunnen die aandacht met wat voor reden dan ook niet van jou en je ventje weg halen hoor.
Veel succes
Inge



Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik31-10-2008 14:02:44

Ik druk me blijkbaar niet zo goed uit? Het gaat me niet echt om de dag hoor. Ik zou het er gewoon ontzettend moeilijk mee hebben als ze zwanger bleek. Hoe dan ook. Los van die dag. Ik weet zeker als ze dat 2 dagen later vertelt ofzo dat ik er kapot van zou zijn. Puur omdat zij is wie ze is en ik gewoon zo graag kindjes wil. Als ze dat op die dag zegt (wat ze zeker zou doen moest ze zwanger zijn) dan zou ik het er even moeilijk mee hebben als op elke andere dag. probleem wordt dan wel om het te verbergen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...