Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidkindjes

  29-10-2008 13:37:35
Hey,

Op onze trouwdag zullen er 2 of 3 kindjes voorlopen. 1 van die kindjes (het meisje) zal dan nog maar pas 11 maanden zijn. Dus hoogstwaarschijnlijk zal zij nog niet kunnen stappen. De andere 2 kindjes (jongetjes) zijn 3 jaar. Dus voor hen geen probleem.
Iemand onder jullie een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt
Groetjes
Valerie

Valerie
5-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 931


Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik29-10-2008 13:39:37

een bolderkarretje is wel leuk (zoiets als in de efteling, wat je kan voorttrekken)
maar ik weet niet of de jongens dat al kunnen voorttrekken...



Nele
10-10-2009
 Meld misbruik29-10-2008 13:46:29

Wij gaan met juist dezelfde situatie zitten (alleen zal het kleine bruidskindje dan 13 maanden zijn, en de andere twee wel al 7 en 8 jaar).

We denken eraan om het kleintje niet te laten voorlopen in de kerk, maar bij mama (mijn toekomstige schoonzus) en papa te laten zitten. Zo gaat ze dus wel mee in de suite... Bij de foto's zou ze er dan wel bijstaan.

Groetjes
Nele



Jill
24-1-2010
 Meld misbruik29-10-2008 15:38:26

Hoi Valerie,

Wij hebben ook zo'n kwestie, alleen zal ons bruidjongetje dan al 16 maanden zijn en hopelijk tegen dan kunnen stappen (nu doet hij dat nog niet en is momenteel 13 mdn). Voorlopig vrezen we nog niet want we voorzien om zijn buggy te versieren met ballons, bloemen, tule en dat hij het ringkussentje of dergelijke kan vasthouden, terwijl het bruidsmeisje van 8 jaar hem dan kan voortduwen.

Veel plezier nog met de voorbereidingen !

Groetjes,

Jill
24-01-2009



an
9-5-2009
 Meld misbruik29-10-2008 18:28:00

wij laten ons zoontje voorlopen die dan 16 maand zal zijn samen met nichtje van 4jr
grtz


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...