Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

28-10-2008 21:04:37
Hela!
Vandaag heb ik mijn kleed gekozen! Ben zoooo content! Het is er eentje geworden uit de collectie van Marylise, iets heel anders dan ik gedacht had, maar héél mooi! In juni moet ik terug gaan, en dat duurt nog zolang!

Hebben jullie ook bruidskindjes?
Wij hebben 3 bruidsmeisjes, en ik zit nu al een beetje aan hun kledij te denken. Ik wil iets budgetvriendelijk maar wel heel mooi. Ze zijn dol van princessengedoe, dus een mooi jurkje zou wel tof zijn. De afspraak is dat ik de kledij betaal en de ouders de schoentjes.
Maar waar kan ik betaalbare kleedjes vinden? In de echte kinderboetiekjes hebben ze wel mooie dingen, maar duur!
Iemand tips?
grts,
Sara
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Sara
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 546

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik28-10-2008 21:35:09

Ik heb mij laten vertellen dat je best eens in de C&A of in de Zara kijkt als de periode van de communiekleren aangebroken is. Want als je een kleedje koopt van LR begint het bij 160 EUR en dat heb ik er ook niet voor over!

www.Philippe-katrien.bruiloftsite.nl

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik29-10-2008 7:58:33

Hey Sara

Ik ben dit weekend naar Rijsel geweest en daar hebben ze een winkel met zéér budgetvriendelijke versiering en kleding voor bruidskindjes www.tati.fr => 30 € voor een bruidskleedje ...

Groetjes en succes!

Nathalie
12/09/2009

Kim
18-7-2009
 Meld misbruik29-10-2008 9:49:24

hey,

proficiat met je kleedje!
wij hebben zelf ook drie bruidskindjes en ik ga voor hen tijdens de communieperiode kijken bij c&a. daar hebben ze echt mooie feestkleren aan een mooie prijs. de echte bruidskleding voor bruidskinderen vind ik ook te duur, want de kinderen doen het uiteindelijk ook maar één dag aan en ze moeten er ook gemakkelijk inzitten en in kunnen spelen, vind ik.

hopelijk heb je er iets aan!
groetjes,
kim
18 juli 2009

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik29-10-2008 14:47:13

Hey Sara,

Super hé! Ik heb ook een kleedje uit de collectie van Marylise :) had ook iets anders in m'n gedachten, maar 't is toch supermooi en kben er supercontent mee.

Ik heb net de tip gekregen voor een winkel in Rijsel die superschattige goedkope bruidskinderkleedjes heeft. Tati Mariage noemt de winkel.

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

an
9-5-2009
 Meld misbruik29-10-2008 18:40:05

hey,
wij laten ons zoontje die dan 16 mnd zal zijn voorlopen en een nichtje van 4jr wij halen voor ons zoontje een smoking(15€)en voor nichtje bruidskleedje(25€)"allebei nieuw" in de zwarte markt te tessenderlo elke woensdag en zondag open
vele grtz

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik30-10-2008 0:40:24

ik ben voor mijn ruidskindjes gaan shoppen in de offerandestraat in antwerpen
ieder kindje was voor €15 piekfijn gekleed
alleen voor t meisje ben ik bij wibra nog een truitje van €7 gaan halen en de schoenen voor de 3 hebben samen om en bij de €45 gekost
iedereen reageert meestal geschokt van oh nee wibra en marokaanse winkels maar geloof mij , het was er niet aan te zien
iedereen zei dat ze er supper schattign uit zagen
xxx Stepahanie
indien je foto's wil zien graag mailtje
alleenvanmij@live.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...