Terug naar overzicht
Ik heb mij laten vertellen dat je best eens in de C&A of in de Zara kijkt als de periode van de communiekleren aangebroken is. Want als je een kleedje koopt van LR begint het bij 160 EUR en dat heb ik er ook niet voor over!www.Philippe-katrien.bruiloftsite.nl
Hey SaraIk ben dit weekend naar Rijsel geweest en daar hebben ze een winkel met zéér budgetvriendelijke versiering en kleding voor bruidskindjes www.tati.fr => 30 € voor een bruidskleedje ...Groetjes en succes!Nathalie12/09/2009
hey,proficiat met je kleedje! wij hebben zelf ook drie bruidskindjes en ik ga voor hen tijdens de communieperiode kijken bij c&a. daar hebben ze echt mooie feestkleren aan een mooie prijs. de echte bruidskleding voor bruidskinderen vind ik ook te duur, want de kinderen doen het uiteindelijk ook maar één dag aan en ze moeten er ook gemakkelijk inzitten en in kunnen spelen, vind ik.hopelijk heb je er iets aan!groetjes,kim18 juli 2009
Hey Sara,Super hé! Ik heb ook een kleedje uit de collectie van Marylise :) had ook iets anders in m'n gedachten, maar 't is toch supermooi en kben er supercontent mee.Ik heb net de tip gekregen voor een winkel in Rijsel die superschattige goedkope bruidskinderkleedjes heeft. Tati Mariage noemt de winkel.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey,wij laten ons zoontje die dan 16 mnd zal zijn voorlopen en een nichtje van 4jr wij halen voor ons zoontje een smoking(15€)en voor nichtje bruidskleedje(25€)"allebei nieuw" in de zwarte markt te tessenderlo elke woensdag en zondag openvele grtz
ik ben voor mijn ruidskindjes gaan shoppen in de offerandestraat in antwerpenieder kindje was voor €15 piekfijn gekleedalleen voor t meisje ben ik bij wibra nog een truitje van €7 gaan halen en de schoenen voor de 3 hebben samen om en bij de €45 gekostiedereen reageert meestal geschokt van oh nee wibra en marokaanse winkels maar geloof mij , het was er niet aan te zieniedereen zei dat ze er supper schattign uit zagenxxx Stepahanieindien je foto's wil zien graag mailtjealleenvanmij@live.be