Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bo Couture Kortrijk (Garamaj)

  28-10-2008 8:52:40
Dag dames!

Ik heb er ondertussen mijn gedacht van gemaakt, en na lang wikken en wegen en andere kleedjes uitkiezen en passen ga ik toch terug naar mijn eerste gedacht: de Ellegie van Garamaj.

Nu heb ik alleen dit kleedje nog niet kunnen 'passen' zodanig dat ik eens kan zien hoe het 'doorvalt' en achteraan goed ligt. Op de website van Garamaj vind ik als verdeler ook bo couture uit zottegem terug, maar ik denk dat dit Kortrijk moet zijn... Weet iemand of ze er dit merk verdelen of niet? Ik vind er niks over terug op de website van Bo Couture...

Hoop dat iemand mij kan helpen!

Lieve groetjes,
Ellen

Ellen
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1629


Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik28-10-2008 9:07:41

Hallo,

Ik had ook een kleedje op internet gevonden dat volledig mijn smaak was. Ik heb zo veel kleedjes gezien op internet, maar ik was zeker dat dat ene helemaal mijn ding was, niets gevonden dat ik mooier vond. Ik had ondertussen een afspraak bij Le Chapeau in Bree, heb hun dus gebeld om te horen of ze mijn droomkleed in hun collectie hadden. Neen, maar ik kon het wel bestellen als ik bij mijn eerste gedacht bleef. Afgelopen zaterdag ben ik dan gaan passen. Ze hebben me dan ook wat kleedjes aangedaan die ik kon vergelijken en ben bij mijn eerste gedachte gebleven en heb zo mijn droomkleed besteld. Nu ik moet wel zeggen, de verkoopster gaf me ook heel goed raad en hielp ons bij de vergelijking met de andere kleedjes. Maar het was overduidelijk dat mijn droomkleed hét voor mij was en heb het dan zo besteld. Natuurlijk is moeilijker, maar het lukt wel. De verkoopster moet je dan wel goed helpen en eerlijk haar mening geven. Ik heb ook altijd geweten dat ik niets anders zou willen, omdat dat het beste bij me zou staan en bij het passen bleek het te kloppen. Ook weet ik zeker, als ik het niet besteld had, had ik achteraf spijt gehad ervan.. Je voelt dat dat moment zelf het beste aan wat je wilt.

Groetjes,
Katrien
19/06/2009



Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik28-10-2008 9:19:00

Dag Katrien,

Heb wel het kleedje al gezien, dus ik heb de stof 'gevoeld' en de achterkant gezien, maar het was een 38, terwijl ik toch een 42 zou nodig hebben. Ben bang dat de 'bloem' vooraan recht op mijn heupen valt, zodat ik er nog breder uitzie dan ik al ben 'van onderen'. Dus passen is echt wat ik zou willen... Moeilijk he!

Groetjes,
Ellen



sanne
25-7-2009
 Meld misbruik28-10-2008 9:39:01

Hey Ellen,

Die jurk is ook één van mijn favorieten!! Ik ga donderdag naar Le Chapeau (Antwerpen) om onder andere die jurk te passen. Ik zal daar eens kijken welke maat ze hebben om te passen. Maar waarschijnlijk zal dat ook een 38 zijn veronderstel ik...
Over Bo Couture weet ik niets. Misschien gewoon eens een keertje bellen?

Groetjes,
Sanne (25/07/09)



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik28-10-2008 9:41:40

Dat is echt wel moeilijk dan ja. Zou eens rondbellen dan naar een aantal winkels om te horen of ze het in jouw maat hebben. Hoop dat je het ergens terug vindt!

Groetjes,
Katrien
19/06/2009



Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik28-10-2008 9:57:53

Ondertussen zelf op onderzoek gegaan... Had al gebeld naar Bo Couture, maar die zijn vandaag niet open en nemen dus bijgevolg niet op.
Dan maar gebeld naar Mia Monta in Zottegem, die werken blijkbaar samen met Bo Couture uit Kortrijk. Daar hebben ze het kleedje hangen in maatje 38 met de champagne-ondertoon (kleedje op foto is met ivoor-ondertoon). Maar die man had ondertussen wel gebeld naar de privénummer van Bo Couture en heeft me nu juist teruggebeld om me te zeggen dat ze het in Kortrijk hebben hangen in maatje 40 met de ivoor-ondertoon!

Morgen bel ik om een afspraak te maken! Kortrijk is op 10minuutjes rijden van hier, dus heb geluk!

Kan niet wachten om de ellegie te proberen... Ook mijn moeder vindt de Ellegie 'kunstig' en daarom ook zeer goed passen bij mij. Is heel speciaal en toch niet overdadig!
Ben eens benieuwd wat mijn verloofde er van zal vinden binnen een dik half jaar!

Groetjes,
Ellen

ps. Laten jullie ook weten hoe jullie Ellegie-pasbeurt verlopen is?



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik28-10-2008 10:37:38

Oh dat is supergoed nieuws! Idd chance dat het zo dichtbij is.

Is altijd zien in welke maat ze je lievelingskleed hebben, ze doen wel verschillende maten in zodat iedreen wat kan passen, maar als jouw favoriet kleedje dan juist niet in je maat is is wel spijtig dan.

Hou ons op de hoogte hoe het meegevallen is!!

Ik ben afgelopen zaterdag voor mijn 1e keuze gegaan, een kleed van Pronovias. Pronovias ligt helemaal in mijn stijl, alles wat we uit de rekken haalden was van Pronovias, echt wel toevallig, maar duidelijk dat het volledig mijn ding is :-)

Hopelijk blijkt dan snel dat het Ellegie-kleedje ook echt iets voor jou is! Is zo leuk als je je droomjurk kan bestellen! Vind de jurk er in ieder geval schitterend uitzien!

Groetjes,
Katrien
19/06/2009



Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik29-10-2008 11:21:24

Hallo!

Heb morgen een afspraak in Bo Couture!!! Duim voor me om 11u!

Heb er helemaal zin in!

Bestellen doe ik dan pas eind november... Zou graag in maatje 40 passen. En aangezien ik halfweg mijn dieet ben (al 5kilo kwijt, nog 5 te gaan!) wil ik nu toch nog even een duwtje doen!

Groetjes en tot morgen!
Ellen



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik29-10-2008 12:44:51

Wil gewoon even zeggen dat ik dat kleedje ook supermooi vind! Kan iemand mij vertellen in welke prijsklasse dit kleedje ongeveer valt? Bedankt!



Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik30-10-2008 8:12:54

Ik heb al verschillende uiteenlopende prijzen gehoord...
In Kortrijk en Brugge ligt het ongeveer rond de 1800 euro. In Roeselare lag de prijs 225 euro hoger (2025 euro dus) en in Nederland durven ze zelfs 2450 euro te vragen!

Beetje informeren op voorhand kan geen kwaad he!

Groetjes,
Ellen

ps. Straks passen! Ben benieuwd!



ann
7-7-2012
 Meld misbruik14-11-2011 16:27:45

Beste Ellen,
Graag had ik geweten of je al dan niet die jurk genomen hebt. Indien ja, zou ik graag weten of je niet geinteresseerd bent om ze te verkopen. Ik ben weg van deze jurk maar ze is erg moeilijk te vinden.

Mvg,
Ann



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...