Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  25-6-2005 10:42:01
Hoi

Wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar Bali, maar ik kan maar niet beslissen welk hotel ik zou kiezen. Met Sunjets kunnen we relatief goedkoop reizen, maar dan heb ik mijn twijfels bij de hotels. Met Besttours heb je luxehotels, maar dan betaal je er ook naar. Ik wil eigenlijk gewoon dat alles perfect loopt! Iemand ervaring met Bali?

2e vraagje: naar waar gaan jullie eigenlijk allemaal op huwelijksreis?

Maïté (die voor een deel trouwt om een huwelijksreis te mogen maken ;)

Maïté
22-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1415


carolien
2-7-2005
 Meld misbruik25-6-2005 12:27:04

Hoi Maite,

Wij hebben lang getwijfeld tussen Bali en Kenia. Wij zouden toch ook via Besttours gaan want die hebben veel ervaring met verre reizen!

Uiteindelijk hebben we gekozen voor Kenia. Veel plezier!



karen
22-7-2005
 Meld misbruik25-6-2005 13:10:57

Hallo Maité,

Wij gaan ook op huwelijksreis naar Bali met Sunjets. Wij hebben gekozen voor het hotel Balihai resort & spa. Dit hotel krijgt goeie beoordelingen op www.vakantiereiswijzer.nl
We zijn al enkele malen met sunjets op reis geweest en dat is altijd zeer goed bevallen. Bovendien heb ik een paar vriendinnen die voor Jetair/Sunjets werken en die hebben me verzekerd dat de kwaliteit van Sunjets dezelfde is van Jetair.
Twee jaar geleden zijn we met Besttours naar Thailand geweest; de gekozen hotels waren zeer goed. Natuurlijk wel veel duurder en we hadden ook wel wat klachten over de organisatie van de heenreis. Twee dagen voor afreis hadden we nog altijd geen ticketten en wisten we niet beter dan dat we s'avonds zouden vertrekken. Je raadt het al... opeens moesten we s'morgens vertrekken. Heel de planning in de war en we kregen er toch wel wat stress van dat het allemaal zo lang duurde. Maar de reis op zich was een echte aanrader.
Geniet van je huwelijksreis.
groetjes
Karen



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-6-2005 14:20:32

Dag Maité

Wij kijken ook al heel hard uit naar onze huwelijksreis, we gaan er zelfs 2 maken!

We trouwen voor de wet in december (2006) en zouden dan een weekje gaan skieën. En dan trouwen we voor de kerk met een feest op 26 mei 2007 en gaan we een hele mooie lange reis doen. We weten wel nog niet naar waar.

Ik ben 5 jaar geleden in Bali geweest, maar weet echt niet meer in welk hotel. Wij zijn met Jetair geweest (een rondreis langs Java en Bali met nadien nog enkele dagen strandvakantie te Bali). Sunjets is een dochteronderneming va



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-6-2005 14:23:04

Oeps, weeral te vlug...

Sunjets is dus een dochteronderneming van Jetair ( nu TUI) en meestal is dat wel in orde.

Sunjets is gewoon goedkoper dan de rest omdat zij de tussenpersoon uitschakelen (reisbureau). Vandaar dat de reisbureau's daar niet zo'n fan van zijn...

Groetjes

Vicky



annelies
19-8-2005
 Meld misbruik26-6-2005 22:55:36

hallo,

wij gaan op reis naar Egypte. De eerste week doen we de Nijlcruise en de tweede week verblijven we op hotel in Urgada. Hopelijk gaat het inorde zijn. We kijken er ook al naar uit. Twee weken uitblazen en enkel maar van elkaar zijn.

Vele groetjes. Nog 54 dagen te gaan.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik27-6-2005 8:03:55

Wij gaan ook op reis naar Egypte!! Eerst een Nijlcruise, dan 3 dagen Caïro, en dan nog 5 dagen Hurghada. Het is nog wel effe wachten (06.05.06), maar toch kijken we er al naar uit!!!



An
24-9-2005
 Meld misbruik27-6-2005 8:43:01

Wij gaan naar Mauritius met jetair. Wij hebben ook even getwijfeld tussen een aantal hotels. Uiteindelijk schoten er nog 2 hotels over. We willen allbei een relax-van elkaar genieten-vakantie met een allin in een mooi hotel. Het ene hotel had zelfs champagne en kreeft en elke dag een uur massage in zijn all in. Het andere had alles behalve die 3 dingen. Het prijsverschil was ca. 1000 EUR. Ik ben toch niet van plan om 14 dagen champagne te drinken en als we toch zin hebben kunnen we voor 1000 EUR al heel wat drinken.
We hebben ook wel raad gevraagd aan het reisbureau.

An & Tom 24-09-05



Leen
30-9-2005
 Meld misbruik27-6-2005 21:02:11

Hoi!
Wij gaan ook naar Bali op huwelijksreis met Besttours. Ons hotel noemt: Swiss belhotel.Zou een klein gezellig hotel zijn. Wij maken ook nog een stop-over in Kuala Lumpur (Maleisië) en verblijven dan 2 nachten in het Grand Plaza Parkroyal hotel... Je moet maar eens kijken op www.besttours.be
Veel succes
Groetjes Leen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums