Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag huwelijk 27/09/08

  26-10-2008 17:16:46
Hey bruidjes,

Wij zijn net terug van huwelijksreis en
zal jullie zoals beloofd ook mijn verslagje van onze prachtige huwelijksdag van 27/09/08 vertellen.
's morgens om 6 uur opgestaan, t was de
bedoeling om te ontbijten, alvorens naar de
kapper te gaan, maar 'k kreeg geen hap door
m'n keel. Om 7 uur naar de kapper, om 8 uur
terug thuis en de schminkster stond al klaar om de make-up te doen, heel naturel,
niet té veel, maar juist genoeg, al vlug
was het 8u40 en 'k moest mij nog klaarmaken
en m'n ventje kwam al om 9 uur, de suite
arriveerde stilletjes aan en 'k was nog niet klaar. Ook als m'n ventje er was, was 'k nog altijd niet klaar, maar geen nood, m'n ventje vond 't de moeite waard om
een paar minuutjes te wachten :-).
T was trouwens een zalige dag, echt prachtig weer, 't huis was zo mooi versierd met ballonnen, boompjes en een rode loper, allemaal 's morgens door m'n vader gedaan :-).
T moment dat 'k dan de deur mocht opendoen
voor m'n ventje, was echt adrenaline door heel ons lichaam, we waren allebei zo mooi,
echt een ongelooflijk gevoel.
Bij m'n ouders thuis hebben we dan allemaal een glaasje champagne gedronken, met aardbeitjes en champagnekoekjes erbij en dan naar 't stadhuis, wij in de limousine en de suite in zwarte mercedessen
en allemaal begeleid door ceremonie 'Patrick', by the way, was echt tiptop in orde!
Na het stadhuis, zijn we naar de kerk gereden, alles verliep vlotjes, maar 't ging allemaal zo snel, echt veel té snel.
Daarna zijn we naar de feestzaal getrokken, voor het middagmaal en dan in de namiddag zijn wij naar 't zeetje geweest
van Oostende en de Japanse Tuinen met onze
fotograaf 'Filip' (Mestdagh uit Tielt), een keitoffe gast, voelt onmiddellijk aan
wat je wenst, maar ook daar ging de tijd veel té snel voorbij, want we hadden 2 uurtjes om foto's te nemen en dat was eigenlijk veel té weinig, want om 17 uur kwamen de eerste gasten al voor de receptie, want we waren geen seconde té vroeg terug aan de feestzaal, of de eerste gasten arriveerden al.
Na de eerste receptie, kwamen de mensen voor het avondfeest toe om 18 uur en om 19u30 zijn we aan tafel gegaan.
Ons feest was in Salons Denotter in Zedelgem, echt een aanrader, dit was echt top! Wie hier niet tevreden is, is nergens tevreden! Iedereen die op het feest aanwezig was, was vol lof over onze keuze! Niemand die iets kon opmerken.
Onze dj was 'Dierk' van studio happy Music,
waar wij ook super tevreden van waren! Hij heeft echt de sfeer erin gebracht en al onze wensen vervult! Eveneens een echte aanrader en wie over 'Dierk' niet tevreden is, is dan over niemand tevreden hoor, want 'Dierk' die kent er wat van en aan iedereen die nog op zoek is naar een dj, wil 'k dan ook zeggen neem Dierk en je zal er geen seconde spijt van hebben!
Om 5u30 lagen wij vredig in ons bedje, moe maar supergelukkig, t was echt een zalige dag, maar je moet er echt van genieten, want die dag gaat echt supervlug voorbij!
Hierbij wens 'k dan ook aan alle toekomstige bruidjes en bruidegommetjes een zalige dag toe! Het is gewoonweg de mooiste dag van je leven en geniet er maar met volle teugen van!
Voor onze huwelijksreis zijn wij 2 weekjes naar Jamaica geweest en ook al was 't regenseizoen, zo veel van die regen hebben wij gelukkig niet gemerkt, we hebben er allebei echt van genoten!

Vele groetjes,

Sylvie en Dave

PS: wie nog iets wilt vragen, tips of ons misboekje wilt inkijken of zo, stuur mij gerust een mailtje en je krijgt zeker een antwoordje terug, sylvieluickx@hotmail.com



Sylvie

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1562


Sara
12-9-2009
 Meld misbruik26-10-2008 20:06:00

Hey Sylvie,
proficiat met jullie huwelijk! fijn dat je dag zo goed is meegevallen!
Als wij trouwen zullen jullie je eerste huwelijksverjaardag al achter de rug hebben! (12-09-09). Eigenlijk is het jammer dat zo een dag zo snel omgaat!
groetjes,
Sara
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl



Katrien
30-4-2009
 Meld misbruik27-10-2008 10:43:37

hallo,

Zou hte mogelijk zijn je misboekje door te sturen : katrien_coeimans@yahoo.com

Groetjes KAtrien



ilse
21-3-2009
 Meld misbruik27-10-2008 13:18:50

hoi Sylvie,
tof dat je zo'n superdag kon beleven, wij zijn ook al aan het aftellen
Ik zou het leuk vinden als je je misboekje zou willen doorsturen want ben nog volop op zoek naar inspiratie
groetjes ilse

kinedki@hotmail.com



griet
5-9-2009
 Meld misbruik27-10-2008 19:45:08

beste.
eerst en vooral een dikke proficiat met jullie huwelijk.
het was zo te lezen een hele leuke dag.
wij trouwen op 5 sept 2009.
en ben al stilletjes aan ons misboekje aan het maken. zou je dat van jullie kunnen doormailen?
want alle hulp is welkom.
alvast bedankt
en nog veel geluk samen
met vriendelijke groeten
griet
smolderen1@telenet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info