Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis - Europa

  24-10-2008 13:38:20
Hallo,

Wie kan ons goede hotels / landen aanraden om op huwelijksreis te gaan in Europa? Graag veel luxe, mooi strand, toffe uitstapjes,...
Eigenlijk houden we enorm veel van de uitzichten e.d. die je ziet op foto's van bv Mauritius, Zanzibar,... Het probleem is dat ik een vlucht van 10u niet zie zitten...

Bedankt voor jullie hulp!

N
30/05/09

Nancy
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1391


Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik24-10-2008 15:30:25

Hey Nancy,
hotels uit de brochures van Pegase, Odysseus en exclusive destinations zijn vaak binnen Europa ook zo luxueus en idylisch gelegen. bvb Elounda village in Kreta, Vila Vita Parc in Portugal, hotel Botanica of Vincci Seleccion La Plantacion del Sur in Tenerife, Miramare Wonderland en the Ixian Grand in Rhodos, Anassa in Cyprus.

Dit zijn er al enkele uit het aanbod van de superluxueuze, prachtig gelegen hotels met perfecte service binnen Europa.

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Marieke
11-10-2008
 Meld misbruik24-10-2008 20:18:27

Wij zijn net terug van onze huwelijksreis op La Gomera en Tenerife. Een echte aanrader, vooral hotel jardin tecina op la Gomera is de moeite! Een mooie kamer met zeezicht, vers fruit + fles cava op de kamer, candle-light diner gratis! Op en top!



Tamara

 Meld misbruik25-10-2008 18:18:54

Onze huwelijksreis ging naar Paphos Amathus Beach in Cyprus. De beste reis ooit! Prachtig weer, ongelooflijk hotel en een ideale combinatie van natuur en cultuur.
Echte aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums