Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip huwelijksreis!

  24-10-2008 12:54:30
Hoi iedereen,

Wij zijn ondertussen 6 weken getrouwd en sinds enkele dagen terug van onze huwelijksreis. Het was echt super en dus wou ik dit toch even meegeven voor diegenen die nog geen bestemming hebben.

Wij zijn 1 week naar Kenia geweest voor een safari en daarna 2 weken naar Zanzibar.

Als je op zoek bent naar een bounty eiland met mooie hotels en waar toch ook nog enkele uitstapjes te doen zijn dan is dit zeker en vast een aanrader!

heb nog nooit zo'n blauw water en witte stranden gezien, de mensen zijn super vriendelijk, je kan er zalig snorkelen en met dolfijnen zwemmen, lange strandwandelingen maken, heerlijke verse vis eten...

wij zijn in hotel 'neptune pwani beach' geweest. is nog maar een jaar open en is echt genieten!!

dus het is maar een tip.

daisy
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 987


Nele

 Meld misbruik24-10-2008 14:31:23

Hey Daisy,

wij zijn ook aan het informeren voor Safaritochten in Afrika. We wilden zeer graag naar Tanzania en Zanzibar gaan, maar ons reisbudget laat dit helaas niet toe. Blijkbaar is Afrika wel echt heel duur. Aangezien we ook een groot deel van het feest zelf moeten betalen en hiervoor nog veel moeten sparen, kunnen we niet boven ons budget gaan.
Ondertussen heb ik al een 5-tal verschillende organisaties gecontacteerd om prijzen te vergelijken en ik vroeg me af met welke reisorganisatie jullie geboekt hadden?



Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik25-10-2008 18:56:04

Hey Daisy,

ik wou ook graag weten met welke reisorganisatie jullie hebben geboekt. Hoe lang ben je op reis geweest en mogen we ook weten hoeveel het ongeveer heeft gekost?
Is het op dit moment van het jaar een goed seizoen om naar daar te trekken? Wij trouwen namelijk ook in september maar dan volgend jaar.
Groetjes!



daisy
6-9-2008
 Meld misbruik27-10-2008 18:45:06

wij zijn uiteindelijk met neckermann gegaan na zo'n 20 organisaties vergeleken te hebben , bleken zij toch de goedkoopste te zijn.

we hebben 6700 euro betaald voor drie weken. als je maar 1 week naar zanzibar ging, kostte het zo'n 4800 euro.
wel duur dus maar zeker de moeite waard.
de lodges en hotels waren stuk voor stuk prachtig. je zag olifanten, nijlpaarden... vanuit je slaapkamerraam. dus als dit het budget is dat je voor ogen had , zou ik niet twijfelen.

september is een goed seizoen hoor. zalig weer, niet te koud maar ook niet te warm (zo'n 25 à 30 graden)enkel ' smorgen op safari soms frisjes maar ik denk dat dat in ieder seizoen is want je zit vrij hoog hé.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums