Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding zelf doen

  23-10-2008 20:43:58
Hallo,

wij zijn naar de trouwbeurs in Genk geweest. wij gaan alles zelf regelen voor onze trouw (zaal klaarzetten,...). op de beurs kregen we vaak te horen dat we dat niet mogen doen, dat je dan de hele dag je zorgen zit te maken. nu wou ik eens vragen of er iemand nog zelf geregeld heeft en of het uiteindelijk toch een dag geworden is waar je van genoten hebt.

groetjes

CHARLOTTE
24-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 932


nele
16-5-2009
 Meld misbruik23-10-2008 20:48:59

dag charlotte,

WIj gaan onze dag ook zelf regelen, en wij hebben ook geen ceremoniemeester ofzo, wij hebben onze beste vrienden aangesproken om eventueel te helpen maar verder doen wij alles zelf. OM de kosten laag te houden.
Want de prijzen die de mensen vragen om het over te nemen van de bruid en bruidegom zijn schandalig vindt ik.

Veel liefs Nele



Tine
9-5-2009
 Meld misbruik23-10-2008 20:49:31

Wij gaan dat ook doen. Ik heb een traiteur-vriend die ik vertrouw mocht er iets foutlopen. En laat iedereen maar zeggen wat ze willen, wij zullen dan toch geen "standaard"trouwfeest hebben!
Succes!



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik23-10-2008 22:06:36

Hey Carlotte,

wij gaan dat ook allemaal zelf doen, of laten doen door vrienden...
Een vriend van vroeger wordt onze ceremoniemeester. Dat is allemaal goed te doen, zeker als je goed weet wat je wil. Ik zou me daar geen zorgen over maken!
succes!



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik23-10-2008 23:08:40

hei,

wij hebben ook alles zelf gedaan. Het feest was in een parochiezaaltje met een bbq-man als traiteur, die zelf groenten meebracht en vlees, mensen om te bakken en de afwas van de bbq mee terug nam.

De rest hebben we dus 'zelf' gedaan.
Weet wel voor je daaraan nog maar denkt, dat je moet kunnen rekenen op een hele achterban van vrienden en familie.
Bij ons waren de taken helemaal verdeeld, zodat niemand die hele dag moest 'werken', maar bijna alle familieleden en goede vrienden hebben op de dag meegeholpen.
Goede afspraken op voorhand zijn een must, en licht iedereen bijvoorbeeld tijdens een vergadering goed in over wat er staat te gebeuren.

Heb na de trouw veel reacties van onze 'helpers' gehad, dat alles zo goed voorbereid was.
je steekt er veel meer tijd en moeite in, maar de dag is dan ook volledig naar je zin.

Weet ook dat je op de dag zelf alles zou moeten kunnen loslaten, dan moet je het aan anderen overlaten, want op de dag zelf ben jij druk bezig met 'trouwen'.

Wij hebben zonder ceremoniemeester gewerkt, maar dat lukt alleen als iedere belangrijke persoon weet wat er op de dag zelf komt, en als je een losse sfeer wilt. Als je wilt dat er niks, of bijna niks foutloopt, neem dan zeker een ceremoniemeester.

Voor meer vragen: hideeausdenbergen@hotmail.com

Groetjes en veel plezier en succes met het organiseren van jullie huwelijk.
Heidi
13/09/2008



Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik24-10-2008 12:54:28

wij gaan het ook zelf allemaal doen, wij hebben wel een ceremoniemeester, (cadeau van mama, dus handig meegenomen) We hebben de volledige dag zelf inelkaar gestoken, aankleding zaal en dergelijke doen we ook zelf, die paar opruimzaken of verbouwzaken, dat kan ik gerust overlaten aan vrienden en familie, kwestie van ze het op voorhand goed duidelijk te maken, wat je juist verwacht,

het enige wat bij ons een probleem kan leveren is, tijdens het maken van onze foto's moeten de stoelen van onze viering opgeruimd worden en na de receptie de tafels hiervan binnen zetten.

maar dat zal wel goed komen, ik heb een schitterende vader en schoonvader die alles perfect kunnen delegeren.

ga er gewoon voor en zorg dat je je ideeËn op papier hebt staan en dat het makkelijker is om aan de rest over te brengen



an
9-5-2009
 Meld misbruik24-10-2008 17:21:47

we zijn ook van plan alles zelf te doen,
zaal klaarzetten enkel 's avonds komen vrienden helpen bij de bediening,het is veel voorbereiding maar spaart idd een hele hoop zuurverdiebde centjes
grtz



CHARLOTTE
24-7-2009
 Meld misbruik25-10-2008 20:47:55

Bedankt voor jullie reacties. Het heeft me toch wat gerust gesteld :-)
veel succes bij jullie voorbereidingen

Groetjes
Charlotte



kathleen

 Meld misbruik26-10-2008 14:41:30

Ik heb alles zelf gedaan en het was een feest om U tegen te zeggen en war ik nog alle dagen heimwee naar heb. Doe het zoals je zelf wilt en alles komt echt waar "dik" in orde.



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik30-10-2008 21:54:42

Wij doen ook alles zelf. Niet alleen om kosten te besparen maar ook omdat we geen supertraditionele trouw willen met al die regeltjes en tradities.
We hebben eergisteren onze traiteur vastgelegd die een uitgebreide BBQ gaat verzorgen met dessertbuffet, we kunnen zelf onze wijnen en aperitief kiezen en de zaal naar onze zin inkleden. Ok, je hebt meer aan je hoofd dan een koppel dat alles láát doen, maar dit is veel persoonlijker.
Bovendien zijn de prijzen die sommige feestzalen vragen echt om te huilen. Het hangt er natuurlijk ook van af hoeveel gasten jullie willen uitnodigen.
Die mensen op de beurs spelen enkel en alleen op jullie gevoelens in en belichten enkel de negatieve kant van het "zelfregelen" omdat ze weten hoeveel ze aan een trouwfeest kunnen verdienen.
Laat je niets wijsmaken en doe lekker waar jullie zin in hebben! Maar je moet dan natuurlijk wel op de goodwill van familie en kennissen kunnen rekenen.



Jolien

 Meld misbruik7-4-2009 23:42:03



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...