Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal

  21-10-2008 19:39:13
hey,
wij gaan trouwen in 2010, maar heb gehoord dat je er voor een zaal snal moet bijzijn.
weet er iemand een leuke zaal? zou graag een moderne zaal willen, dit maakt het nog eens zo moeilijk... de omgeving zou lei, heist op den berg, mechelen...
kan iemand mij helpen???
groetjes

stefanie
19-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1739


s
1-6-2007
 Meld misbruik21-10-2008 21:37:34

Ik kan je geen zaaltips geven, maar het is inderdaad zo dat je voor een zaal op tijd moet beginnen zoeken.
Meer dan een jaar vooraf is echt niet uitzonderlijk, zeker niet als je in de zomermaanden trouwt.

Succes met je zoektocht.



Els
17-7-2010
 Meld misbruik22-10-2008 6:54:58

Hey,

met zalen kan ik je ook niet helpen, maar wij trouwen op 17 juli 2010 (een zaterdag) en hebben onze oorspronkelijke datum (10/7/10) al moeten veranderen omdat onze zaal dan al bezet was. En dit was nota bene begin juli van deze zomer!!! Ik zou dus zeker niet te lang meer wachten, zeker niet als jullie op zaterdag willen trouwen!
Veel succes!
Els



Leen
25-4-2009
 Meld misbruik22-10-2008 9:42:32

hey,

enkele tips in de omgeving Mechelen:
Passade - Mechelen (hier doen wij ons feest)
De Salmhoeve - Bonheiden
Tivoli kasteel - Mechelen
Erato - Mechelen (vonden we zelf iets minder omdat parking ons wel een probleem leek).
Dit zijn wel allemaal zalen met traiteur.

Veel succes met je zoektocht.
Leen



stefanie
19-5-2010
 Meld misbruik23-10-2008 0:13:32

hey leen,
mde passade, valt die zaal mee van prijs? dat is tot nu toe de mooiste zaal dat ik op intenet heb gevonden langs mijn kanten.
groetjes stefanie



Leen
25-4-2009
 Meld misbruik23-10-2008 10:15:07

hey stefanie,

Als we zo een beetje goed gerekend hebben komen we voor het volledige avondfeest op een 12000 euro. (gelukkig sponsoren onze ouders 10000).
We hebben gekozen voor een receptie (ongeveer 150p) van 2 uur; hierna een aperitief + buffet (90p) en daarna nog een dessertenbuffet (130p).
De DJ zit hier ook bij in.

De zalen zijn echt prachtig. Er zijn er 3 en ze zijn die dag allemaal voor ons :)
In de benedenzaal zal de receptie doorgaan (behalve als het echt goed weer is, dan nemen we het terras in gebruik).
Van de twee zalen boven (zonder lift) wordt dan één gebruikt voor het buffet en de andere om te zitten en te dansen.
De zalen zijn gratis vanaf een bepaald bedrag, maar ik weet niet meer exact hoeveel dit was.

Als je wil kan ik je wel eens onze offerte bezorgen, dan heb je al een idee.
mail maar naar missvdb@hotmail.com

De Salmhoeve vonden we ook echt een aanrader (ongeveer zelfde prijsklasse), maar hebben we niet gekozen omdat deze redelijk ver van de autostrade ligt en de familie al van redelijk ver komt (kanten antwerpen en kanten brussel) dus de passade was ideaal in het midden :)

groetjes
Leen

groetjes
Leen



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik31-10-2008 16:58:44

hallo



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik31-10-2008 17:02:10

hallo Stefanie, wij trouwen op 15 mei 2010 en zijn ook afkomstig uit jou regio. We hebben net onze feestzaal geboekt nl Daemshof in Noorderwijk. We zijn ook gaan kijken in Hof van Riemen, Vlasschaard (Hulshout), 't Festijn (Beerzel) en het Lindenhof (Baal). De meesten (behalve Lindenhof) hadden nog bijna alles vrij in mei 2010, maar als je echt je datum zelf wil kiezen doe je dit best ruim op voorhand. Ik heb ook nog offertes van Hof van Nazareth in Lier en van de Slootjeshoeve in Berlaar, maar die zijn we niet gaan bezoeken.
Als je nog iets wil weten, let me know!



stefanie
19-5-2010
 Meld misbruik2-11-2008 0:25:02

Hey Katrien,
T' festijn heb ik gehoord dat niet zo goed is en dat ze durven foefelen met hun prijzen( dus laat je niet doen e).
wanneer moet je naar de vlaschaard gaan? als je daar ongveer prijzen van weet, wil je me die dan laten weten aub. want da is wel een supermooie zaal e
groetjes stefanie



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik3-11-2008 8:39:51

Hai, 't Festijn geeft nogtans een all-in prijs voor het feest van begin tot einde zo rond de 60-65 euro per persoon. Ik had gehoord dat de feesten hier wel in orde zijn, maar het is en blijft een lelijke zaal hé.
Enfin, onze keuze staat toch al vast met het Daemshof. Al één zorg minder :) Wij konden ook niet meer de datum nemen die we eigenlijk eerst voor ogen hadden nl 1 mei (immens veel communiefeesten die dag).
De Vlasschaard zou ik zeker op tijd boeken, want toen wij daar waren hadden ze al een hele hoop communiefeesten ingeschreven voor 2010. Van die zaal was ik niet echt te spreken omdat die mens echt super onvriendelijk was. Ik kon er niet snel genoeg terug buiten staan. En de zaal is ook veel te groot voor het soort van iets kleinschaligere feest dat wij van plan zijn. Vrienden van ons doen daar wel hun trouwfeest binnen een half jaar, en zij zijn er wel super tevreden over. Zo zie je maar... Bij de Vlasschaard kan je elke maandag tot 21.00 zonder afspraak binnenspringen voor meer uitleg. Dus kan je vanavond al gaan :)



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik3-11-2008 8:43:12

Nog vergeten:
De prijzen van de Vlasschaard ken k niet meer van buiten. K heb er thuis nog wel een brochure van liggen, en die werken ook wel met een all-in voor alle eten en drank gedurende de hele avond. wat wel super gemakkelijk is voor grotere feesten. Ik denk dat ze beginnen vanaf 70-75 euro per persoon, maar k zou het voor alle zekerheid nog is moeten nakijken. Succes!



stefanie
19-5-2010
 Meld misbruik3-11-2008 20:07:55

hey Katrien,
zou jij de brochure van het hof van nazareth eens willen doorsturen aub?
mijn e-mailadres is: stefanie_mouling@msn.com

mercikes e
groetjes stefanie



B&J
22-8-2009
 Meld misbruik10-11-2008 19:01:41

Hoy Stefanie,

wij zijn ook in het hof van nazareth geweest, wij hebben deze zaal niet genomen omdat je niet zeker bent van de prijs op voorhand, je moet hier na een bepaalt uur betalen per ober en per consumptie,
daarom hebben wij deze niet genomen

mvg B&J
22/08/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info