Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau'tjes

  22-6-2005 13:41:07
Wij trouwen volgend jaar juni en ben nu volop ideeen aan het opdoen. Ik weet nog niet zeker of we bedankjes geven op het einde van de avond. Maar ik wil wel graag een leuk cadeau voor de getuigen en onze ceremoniemeester heeft iemand nog een leuk idee??

Daisy

Daisy
9-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1087


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik23-6-2005 10:17:58

Hey, wij trouwen op 24 juni 2006, en jullie?



davine
31-3-2006
 Meld misbruik23-6-2005 11:43:43

Hoi,

We gaan de getuigen bedanken met een foto van ons.We laten in het glas onze namen en de trouwdatum graveren.

Groetjes davine



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik23-6-2005 12:36:06

Nog tijd zat dus!

je hebt nog een jaartje om ideeën op te doen, nu nog niet te veel stressy lopen!
dat komt nog wel



Daisy
9-6-2006
 Meld misbruik24-6-2005 9:31:35

wij trouwen op 9 juni 2006 en zijn al volop met de voorbereidingen bezig. trouwlocatie, feestlocatie, jurk, fotograaf en vervoer hebben we al. En dat in een half jaar tijd. Nog een jaartje dan is het zover! Tegenwoordig moet je alles wel op tijd regelen want veel zalen zijn al volgeboekt volgend jaar net als de dj die we graag wilde hebben maar inderdaad we hebben nog een jaar de tijd! vind het wel fijn om de tijd te hebben kan ik op mijn gemak rond kijken



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik4-7-2005 16:30:31

wij trouwen ook volgend jaar en mijn zus heeft me een goeie website doorgegeven voor leuke bedankjes
www.geluk.com
zeker eens een kijkje gaan nemen. Vooral de tip van de bruidsluier vind ik persoonlijk iets leuk voor de genodigden. Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...