Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6 december 2008

  21-10-2008 9:17:05
Hoi iedereen,
Nog 46 dagen en dan is het eindelijk zover...
Zijn er nog bruidjes die op Sinterklaasdag hun jawoord geven?
Hoe vlot het met jullie voorbereidingen en begint de stress ook al een beetje te komen?
Bij mij in elk geval wel.
Groetjes,

Melissa
6-12-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 936


Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik21-10-2008 10:40:04

Hoi,

ik trouw niet op 6 december.. Wij zijn ondertussen al 136 dagen gelukkig getrouwd :-).
Maar ik moest het wel even kwijt dat ik het een schitterende datum vind om te trouwen!!!
Kan je lekker creatief zijn rond Sinterklaas :-))..

Veel succes en geniet van je dag!
Ilka



bettina
27-12-2008
 Meld misbruik21-10-2008 11:18:11

Eerst en vooral Proficiat!!! Wij trouwen 27 december 2008!! nog 67 daagjes!! spannend allemaal! Bij ons is zo goed als alles geregeld!Are nog veel geluk!!! xxxxxxxx



Kaat
6-12-2008
 Meld misbruik21-10-2008 18:12:51

Hey Melissa
wij trouwen ook op 6 december. Nog 46 dagen... Het begint echt wel dicht bij te komen, hé. Gelukkig vlotten de voorbereidingen goed, maar de kriebels beginnen toch al de kop op te steken hoor! Groetjes, Kaat


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...