Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen zijn zo duur voor 1 dag!

  20-10-2008 16:11:34
Vinden jullie trouwschoenen ook zo duur?
En voor maar 1 dag?
Weet iemand waar je betaalbare schoenen kunt kopen? Hoeven geen trouwschoenen te zijn, maar wel champagnekleurige schoenen ofzo...?

Kristien
25-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1137


Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik20-10-2008 16:15:07

Hoi,
Trouwschoenen zijn ook naar mijn mening redelijk duur.
Ik betaal voor mijn schoenen zo'n 165€, maar ze zijn wel in het kleur van mijn trouwkleed.
Dus inderdaad een redelijk bedrag voor schoenen die je daarna waarschijnlijk niet meer zal dragen.
Barbara



katelijne

 Meld misbruik20-10-2008 16:19:27

hey,

ja schoenen zijn duur, maar eigenlijk kan je dat van alles zeggen hé. Anders koop je ook geen kleren die zoveel geld kosten en die je maar één keer aandoet. Ik probeer het geld niet per stuk (lees: zaal, dj, fotograaf, kleed, schoenen...) te zien, maar let wel op het totaal bedrag van de volledige trouw. Voor mij helpt dat :-)



katelijne

 Meld misbruik20-10-2008 16:21:01

o ja, vergeten te zeggen, je kan je troouwschoenen nadien ook laten kleuren door een schoenmaker! Dus als je een model kiest die in een ander kleur ook mooi zou zijn, kan je ze daarna wel nog dragen. Een nicht van mij heeft dat gedaan, en dat was zeer mooi. Ik denk ook dat ik dat zal doen.

grtjs



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik20-10-2008 16:29:40

Je hoeft toch niet persé echte "trouwschoenen" te kopen? Mijn schoenen heb ik in een gewone schoenenwinkel gekocht en ze zijn mat goud achtig (is een beetje een moeilijke kleur maar mijn kleed heeft dezelfde kleur) en ze hebben maar 45 euro gekost! Ik heb ze in de solden gekocht deze zomer, nu staan ze nog een jaartje in de kast...
Uiteindelijk zie je je schoenen nauwelijks dus voor mij was het belangrijkste dat ze makkelijk zaten en ik er de hele dag zou kunnen mee rondlopen zonder pijnlijke voeten te krijgen (zijn platte ballerina's maar ze zien er nog vrij chique uit ;-) en achteraf ga ik ze zeker nog dragen!

Groetjes
Inge (1/8/2009)



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik20-10-2008 16:57:43

ik had ook geen typische trouwschoenen, maar wel beige sandalen van hush puppies met een klein hakje.
bij Torfs gehaald. Kosten wel 95 euro, maar deze kan ik vanaf volgende zomer nog aandoen, en ze zaten heerlijk!

groetjes
heidi
13/09/2008



s
1-6-2007
 Meld misbruik20-10-2008 18:28:11

Ik had geen typisch kleedje en dus ook geen bruidsschoenen, maar gewoon elegante schoenen met een hak die onder mijn kleed gingen.
En zelfs al had ik wel een wit lang kleedje dan had ik ook geen bruidsschoenen genomen omdat niemand die ziet!!
Jouw schoenen moeten vooral heel comfortable zitten en bij je kleed passen. Ik ga niet beweren dat ze niet mooi moeten zijn, maar van al je kledij en accesoires is schoenen (en lingerie) iets dat gewoon bij je kleed moet passen en goed moet zitten.
Ok, het is leuk als je supper mooie bruidsschoenen hebt (die amper iemand ziet), maar ik vind persoonlijk dat er belangrijke (zichtbare) dingen zijn om in te investeren.

Een vriendin van mij had een gelig kleedje en had er gouden sandaaltjes onder (van minder dan 50euro) die ze achteraf kon afdragen.

Succes met je zoektocht en laat je niet in alles meeslepen want helaas is het superdroomhuwelijk met echt alles erop en eraan te duur.



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik20-10-2008 21:04:19

Ik kocht de mijne gewoon op Kapaza voor 35 euro. Super tevreden van en geen spijt van gehad :-)



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik20-10-2008 21:20:42

Hey,ikben op 18 juli getrouwd en had geen trouwschoenen,ma gewone elegante schoenen.
Ik heb er 110euro voor betaal,en heb ze nadien nog een froot deel van de zomer kunnen dragen.



Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik21-10-2008 8:42:25

Ik heb mijn schoenen bij LR gekocht, waar ook mijn kleed vandaan komt.

Ik draag mijn trouwschoenen wel af.
Als we weg gaan doe ik die aan.

Nu is da wel moeilijk omdat winterkledij niet echt op die schoenen gaan.

Maar vr in de zomer heb ik toch een paar outfits die goed passen met mijn trouwschoenen.

Groetjes



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik21-10-2008 8:50:03

Ik ben ook gewone schoenen gaan halen. Ik heb gebroken witte schoenen en ik vind ze magnifiek, ik moet me inhouden om ze nu al niet aan te doen. Ik geef makkelijk veel geld uit aan schoenen, maar niet om één keer aan te doen. Je vindt genoeg (gebroken) witte/goude/zilveren schoenen die je nog verder kan dragen.



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik21-10-2008 9:37:48

Ik had schoenen van Elsa Rainbow en heb die bij Dianna David in Meise gekocht. Ze hebben wel 120 euro gekost maar ik kan ze nog in een andere kleur laten spuiten als ik wil. Deze schoenen zaten super makkelijk! Ik was van alle dames van de suite de enige die mijn schoenen nog aanhad tijdens het dansfeest. Waarschijnlijk kwam dat ook omdat die schoenen (type Amber) in stof waren ipv in leer (leer knelt sneller aan je voeten). Mijn nicht is vorig jaar getrouwd en toevallig merkten we op mijn trouwfeest dat ze dezelfde schoenen had als ik want ze had ze ook aan. Zij droeg ze onder een wit/beige broek met een gekleurde tunique erop. Zo zie je maar dat je zelfs witte trouwschoenen nadien ook nog kan aandoen.
Ik zou in de eerste plaats echt wel kijken naar comfort want je moet er de hele dag op staan en da's niet niks!

Veel succes in je zoekttocht naar de juiste schoenen!
Katleen
06/09/08



joke
25-4-2009
 Meld misbruik21-10-2008 9:47:13

bij la sposa outlet in deerlijk, mega veel schoenen aan 60euro per paar,

groetjes,
joke
25-04-2009



Kim
16-5-2009
 Meld misbruik21-10-2008 12:46:35

Hey Kristien,

ik trouw volgend jaar in mei, en ben niet van plan om echte 'trouwschoenen' te kopen.
Deze zijn inderdaad veel te duur, en je vind in gewone schoenwinkels ook wel mooie feestelijke schoentjes, niemand die er iets van merkt op het feest hoor.

groetjes



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik21-10-2008 13:06:50

Hey

Mijn trouwschoenen heb ik gekocht bij Van Loock in Zandhoven en heb er 147 euro voor moeten betalen (ale ons mama toch ;) ). Het is inderdaad veel maar je trouwt maar 1 keer he en als je echt de kleur van je kleed wil, moet je er volgens mij wel zoveel voor betalen.
Maar je kan ze nadien nog altijd aandoen als je ze bv zwart laat verven he.

Groetjes, Laura



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik1-11-2008 14:38:39

Ik ga geen typische bruidsschoenen kopen omdat ik de meeste modellen gewoon erg lelijk en klassiek vind en ze zijn praktisch niet "af te dragen". Maar dat is natuurlijk iedereen zijn mening! Ik ga in een doodgewone schoenenwinkel op zoek zodra de lentecollectie uit is. Misschien wordt het dan toch een schoentje dat ik maar een paar keer ga dragen, maar met een veel kleiner prijskaartje dan toch.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...