Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek om zaal binnen te komen

  20-6-2005 22:45:19
Hallo,
Bij het binnenkomen van de zaal hadden wij played-a-live van Safri duo gekozen. Toeval wil nu dat mijn neef die pas getrouwd is ook voor dit nummer koos. We willen niet naäpen dus moeten we iets anders kiezen. Heeft iemand een voorstel dat ook swingend is?
groetjes
Karen (nog 32 dagen)

karen
22-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1302


Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik21-6-2005 7:34:34

Candy shop ?



dierk

 Meld misbruik21-6-2005 16:30:35

xandy, met one life is ook nog een goe nummerke, gr dierk. www.studiohappymusic.be



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik22-6-2005 11:44:55

Heb hier op het forum al eens gelezen dat sommigen de tune van Star Wars gebruiken. Daar moet je natuurlijk wel voor zijn.

Als dit niet zo je smaak is, misschien dan een intro van een andere film waar jullie herinneringen aan hebben of zo. Filmmuziek vind ik hiervoor vaak heel geschikt.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik23-6-2005 10:12:06

Wat ik gisteren nog hoorde op de radio en ook heel geschikt vind, is Music van John Miles. Maar dan wel het tweede stuk, na het trage begin, wanneer het liedje eventjes echt op gang komt. In dat instrumentale stuk zit echt wel tempo en is heel herkenbaar.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...