Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes

  18-10-2008 10:46:22
Wij trouwen op 7 feebruar en zijn nog wanhopig op zoek naar de kledij voor de bnruidskindjes... Het zijn twee meisjes en één jongen. graag zou ik voor de meisjes een mooi kleedje hebben maar als je die in een winkel haalt waar ze ook trouwkledij verkopen betaal je stukken van mensen, heeft er iemand een goed adresje of tips?
groetjes!

Elien
7-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1043


Kim
27-12-2008
 Meld misbruik18-10-2008 11:47:34

Ik ben ook nog op zoek naar kleertjes voor onze dochter voor onze trouw op 27 december, maar ik ben aan het wachten tot de feestcollectie in de c en a binnenkomt. Daar hangen altijd mooie kleertjes tussen en helemaal zo duur niet.

Groetjes



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik18-10-2008 11:58:57

Het is solden in januari. In de betere kledingwinkels kan je dan misschien iets leuks vinden tegen een redelijke prijs. Dan ben je ook zeker dat de kleertjes passen.
Wij gaan dat in ieder geval wel doen, maar wachten nog tot de solden in juli. We hebben nog even de tijd.

Groetjes,

Cindy



Lorianne

 Meld misbruik18-10-2008 11:59:46

ik heb de kleedjes voor mijn bruidsmeisjes gekocht uit de vorige collectie van communiekledij. Dit aan een heel goedkope prijs...misschien een idee!



Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik20-10-2008 16:32:59

Hoi,
Ook wij hebben gekozen voor kledij uit de C&A. Inderdaad veel betaalbaarder en daarom niet minder mooi.
Wij hebben 2 bruidsjongentjes (3 en 4 jaar) en die zullen allebei een setje dragen van Cars... (t-shirt met lange mouwen met mooie opdruk en een hippe jeansbroek) Zo voelen de kindjes zich er zelf ook goed in, en ze staan er nog mooi in ook :-)
De kledij kan inderdaad van smaak verschillen, wij opteerden voor iets mooi, alledaags dat ze nadien kunnen doordragen.
Barbara



Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik21-10-2008 16:40:19

Buissonniere in Waver. Mooi, eenvoudig en niet zo duur!



elsie
25-9-2009
 Meld misbruik4-11-2008 15:54:00

Hey elien,
leuk è zo bruidskindjes...
een vriendin van me is met haar jurk
geslaagd bij le chapeau en daar hebben ze blijkbaar hele leuke, schattige kleedjes voor bruidskindjes. alleen voor meisjes dacht ik.
ze vernoemde een +- prijs van 150€ .
doei



vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik6-12-2008 20:20:24

Hoi, voor ons zoontje (toen 2.5) hebben wij bij C&A iets gekocht. Een wit linnen pakje van Mickey Mouse. Voor onze dochter (1jr) bij een kinderwinkel. Dat was wel vrij duur.

Achteraf ontdekte ik een website waar ze ook leuke dingen hebben voor een veel redelijkere prijs. Als je wacht tot het voorjaar (als dat een optie is tenminste) hebben ze daar leuke kommuniecollecties (vorig jaar toch. Stuur mij gerust een mailtje voor meer info (vanessa.bruyndoncx@advalvas.be)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...