Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijdag -> big day

  20-6-2005 13:07:06
Hoi hoi!

Kwou even laten weten dat vrijdag voor ons de grote dag gaat zijn! Ben soms al superzenuwachtig! Krijg soms het gevoel dak zoveel dingen vergeten ben, maar uiteindelijk is het niet zo, gelukkig maar! Kwou ook gewoon even aan iedereen die dit weekend trouwt heel veel succes wensen, prachtig weer en veel kadootjes!!

Weet er toevallig iemand wat weer ze voorspellen? Ik trouw in Kortessem!!

Dikke kusjes
Mieke & Werner

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1092


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik20-6-2005 13:44:54

Alvast heel veel geluk gewenst!

Volgens het laatste weerbericht gaat het de hele week rond de 28° zijn! Het zal zweten worden...



Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik20-6-2005 14:10:21

Zal wel geen slecht weer zijn, veel geluk :)



Katrien

 Meld misbruik20-6-2005 15:42:54

Mieke,
als reeds getrouwde vrouw: 1 grote tip: geniet ervan..

De dingen waarover jij nu momenteel mee inzit gaan zichzelf allemaal wel uitwijzen.

Ik was ook ongeloofelijk nerveus maar het was voor niets nodig.

Maak er een pracht dag van !




Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik20-6-2005 16:08:39

Hey Mieke en Werner,

Alvast nen dikke proficiat en geniet ervan. Voor ons duurt het nog een weekje langer. We trouwen op 2 juli, dus binnen 12 daagjes. Wordt wel spannend nu.
Geniet ervan!!!

Groetjes,
Mieke en Yves



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik20-6-2005 17:39:47

hey,

volgens dat ik heb gehoord zal het supergoed weer zijn;
ik ga je als getrouwde vrouw ook een tipje geven.
geniet van elke seconde want voor je het weet is het al voorbij.
ik had vorige vrijdag --> 17juni ook heel mooi weer.
veel geluk en plezier vanwege sarah



Els
1-4-2006
 Meld misbruik20-6-2005 18:00:34

ik hoop dan maar dat de kmi site geen gelijk heeft, want die voorspellen wat minder goed weer :-(

veel geluk in elk geval



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik20-6-2005 20:24:53

Hey Mieke,

Waw, zo dicht bij! :-) Ongelofelijk, hè, zo lang naar uitgekeken en nu is het daar eindelijk!

Amuseer jullie! Geniet van heel de dag, van alle aanwezigen, van alle mooie momenten, van het mooie weer, van het lekkere eten en vooral van het trouwen zelf! Laat alle zorgen maar varen: het zal wel dik in orde zijn!!

Geniet ervan!
Tinne



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik21-6-2005 9:52:33

Bedankt voor de reacties!! Word met de dag zenuwachtiger...zelf als ik dit allemaal lees!
Kga jullie zeker en vast komen vertellen hoe onze dag is geweest en ook hoe de huwelijksreis is verlopen.

Groetjes
Mieke



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-6-2005 21:28:19

Veel succes!!!

Geniet met volle teugen van je dag. Het zal alleszins geen slecht weer zijn. De site van kmi is trouwens altijd pessimistisch, dus die moet ge niet geloven...

Veel plezier

Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...